چاپ مطلب چاپ مطلب

  برگزاری مسابقه پیاده روی ویژه بانوان در شهرستان لنگرود همزمان با مبعث پیامبر(ص)

اختصاصی همای گیلان:همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) مسابقه پیاده روی ویژه بانوان در پارک فجر شهرستان لنگرود با استقبال پرشور بانوان برگزار شد .

در این مسابقه حسنی رئیس هئیت دومیدانی شهرستان لنگرود در گفتگویی با همای گیلان ضمن تبریک مبعث پیامبر (ٌص) هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد زمینه مناسب برای سلامت و تندرستی بانوان معرفی کرد و گفت : با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند اینگونه مسابقات علاوه بر ایجاد روحیه شاد و مفرح ، زمینه ی مناسبی را برای شروع ورزش برای بانوان و سلامت این قشر فراهم خواهد کرد.

حسنی در خصوص  برگزاری این مسابقه گفت : این مسابقه در سه رده ۲۵ تا ۳۵، ۳۶ تا ۴۵ و ۴۵ به بالا ، به صورت پیاده روی تند در سه گروه جداگانه  در دور استخر پارک فجربرگزار می شود.

وی افزود : با توجه به استقبال بالای بانوان از این مسابقه یقینا در آینده نیز برنامه های متنوع تری برای بانوان برنامه ریزی خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال بانوان قرار بگیرد.

رئیس هئیت دومیدانی شهرستان لنگرود اظهار داشت : حامی مالی این مسابقه آقای فخرایی مدیر پرده سرای اطلس واقع در شهر لنگرود بوده است که  اهدای جوایز  نقدی برای نفرات اول تا سوم هر گروه و همچنین  اهدای جایزه به ۵ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه  را متقبل شده اند.

حسنی در ادامه از حمایت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود و همچنین اصحاب رسانه که در زمینه اطلاع رسانی ما را یاری می رسانند قدردانی نمود.

در این مسابقه خداجوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود نیز گفت : این نوید را برای بانوانی که ورزش در زندگی آنان جایگاه ویژه ای دارد داشته باشم که برنامه ها و مسابقات متنوع و ویژه ای برای بانوان برای ماهها و سالهای آتی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین تصریح کرد : تمام سعی ما بر این است تا با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و ادارات مربوطه شرایط مناسبی را برای بانوان در پارک فجر بوجود آوریم تا بانوان در محیطی امن و مناسب به ورزش بپردازند.

لازم به ذکر است در این مراسم خانم ها ادیب مرادی، حسینی، حبیب پور در رده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال، خانم ها میرسیار ،صباغ پور، اسماعیل پور در رده سنی ۳۶ تا ۴۵  و خانم ها میرموسوی ،بزرگی  و میرجوادی در رده سنی ۴۵ به بالا نفرات اول تا سوم بوده اند که توسط آقای فخرایی مدیر پرده سرای اطلس جوایز نقدی به این بانوان تقدیم شد

.1 2 3 6 7 mail.google.com

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …

One comment

  1. با سپاس فراوان از زحماتی که می کشید امیدوارم همواره در اهدافی که دارید موفق وسربلند باشید.