چاپ مطلب چاپ مطلب

بیانیه روابط عمومی هیات کشتی تالش خطاب به محمود شکری نماینده تالش رضوانشهر ماسال در خصوص اظهارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه

محمود شکری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد ؛

همای گیلان، به گزارش پایگاه خبری وارنا به نقل از روابط عمومی هیات کشتی شهرستان تالش/ بنده متولی هیات کشتی را نمیشناسم ، در درون هیات کشتی اختلاف وجود دارد ، تا به امروز از من هیچ درخواستی جهت حمایت و کمک به هیات کشتی تالش نشده است.

?مواردی را صرفاجهت اطلاع آقای شکری نماینده محترم مردم تالش رضوانشهر و ماسال اینجا بیان می کنیم .

?هیات کشتی تالش با تیم مدیریتی جدید حدود یکساله شروع بکار کرده است ، با توجه به مشکلات و کمبودهای فراوان و اختلاف نظر ها در بین اهالی کشتی با جدیت تمام برای احیای کشتی تالش باهم هم قسم شدیم و در هیات کشتی رو به روی خانواده بزرگ کشتی شهرستان تالش باز گذاشتیم و سعی کردیم درهیات کشتی تالش انحصار را از بین ببریم و شایسه سالاری را ایجاد کنیم .

?ما در اولین اقدام فراخوان دادیم تا تمام کسانی که در ورزش کشتی فعالیت داشتند و در گذشته همکاری کردند را دعوت نمودیم
تا بتوانیم از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های افراد بهره کافی را ببریم ، و در گام بعدی مسابقات انتخابی برگزار کردیم و نفرات برتر مسابقات را در قالب تیم های الف و ب به مسابقات قهرمانی خردسالان استان گیلان اعزام کردیم.

?ما در بخش اسالم و بخش کرگانرود و بخش حویق ورزش کشتی را دوباره زنده و فعال تر از گذشته کردیم ، کلاس‌های کشتی مدام در تمام رده ها در این بخش ها با مربیگری مربیان بومی برگزار میشود .

?هیات کشتی تالش برای اولین بار در رده خردسالان موفق به کسب مقام اول مسابقات قهرمانی استان گیلان شد، افتخاری که بواسطه تلاش ها و تدبیر تیم مدیریتی جدید هیات کشتی تالش با همت مربیان با تجربه و جوان این شهرستان از جمله آقای عباسقلیزاده و ابراهیم پور بدست آمد.

?اقای شکری نماینده محترم شهرستان تالش ، آن اختلافاتی را که همیشه در هیات کشتی در سالیان اخیر وجود داشته و شما آن را بیان کردید ، تیم مدیریتی جدید هیات کشتی در مدت یکسال توانست تمام تنش ها و حواشی و اختلاف نظرها را از بین ببرد و در حال حاضر با وحدت و همدلی و دوستی بین خانواده بزرگ ورزش کشتی تالش در جهت رشد و پویایی این ورزش قدم های بزرگی را برداشته ایم .

?در مدت یکسال اخیر با توجه به برگزاری مسابقات مکرر استانی به میزبانی تالش به خوبی توانسته ایم ، شور و اشتیاق را در بین مردم و خانواده ها و جوانان ایجاد کنیم و همینطور روز به روز بر تعداد ورزشکاران این ورزش رو به افزایش می باشد .

اقای شکری سرمربی تیم کشتی استان گیلان در مسابقات کشوری یک تالشی می باشد بنام منوچهر عباسقلی زاده مربی هیات کشتی تالش ، تیم مدیریتی جوان هیات کشتی توانسته با ایجاد آرامش و با داریت مثال زدنی توانسته آرامش را به مربیان و کشتی گیران انتقال بدهد و همین مدیریت خوب در روند موفقیت های این عزیزان تاثیر بسزایی گذاشته است .

?اقای شکری شما که تا به امروز هیچ کمکی به ورزش کشتی شهرستان تالش نکرده اید ، حداقل چشم بر روی موفقیت هایش نبندید
و با اظهار نظرهای نادرست و با توجه به عدم اطلاعات کافی باعث ناراحتی زحمتکشان این ورزش در شهرستان تالش نشوید
اطلاعاتی را که شما در مورد وضعیت هیات کشتی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری وارنا دادید اطلاعات سوخته می باشد و حداقل برای ۵ و ۶ سال پیش نه شرایط کنونی هیات کشتی تالش اگر وقت کردید حداقل یک خسته نباشید به تیم مدیریت هیات کشتی بابت موفقیت ها و افتخار آفرینی های هیات کشتی تالش به دست

هیات کشتی تالش در حال حاضر با درایت مثال زدنی تیم مدیریتی جوانش توانسته کشتی تالش را تبدیل به قطب اول کشتی استان گیلان بکند تیم رده خردسالان تالش با اتکا به کشتی گیران بومی توانست قهرمان بشود اما سایر رقبا از استان های مازندران و اردبیل کشتی گیر همراه خود در مسابقات داشتند ، در تیم حال حاضر منتخب کشتی استان گیلان در رده خردسالان ۴ نفر از تالش در این تیم حضور دارند .

در پایان خوشحالیم توانسته ایم بدور از هیایو کشتی تالش را به روزهای اوجش نزدیک بکنیم .

✍روابط عمومی هیات کشتی تالش

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …