چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل از خبرنگاران لنگرودی در جمع صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر شلمان

اختصاصی همای گیلان: اصغری رئیس شورای شهر شلمان به نیابت از اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت :شما خبرنگاران زبان گویای مردم هستید و کمی و کاستی و مشکلات را به گوش مسئولین میرسانید.

photo_2016-08-09_18-33-52
اصغری بیان داشت: در کنار انتقال نظرات مردم، بیان اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید نیز بر دوش شما نهاده شده است که امیدواریم با صداقت و پشتکار در این مسیر گام بردارید.
حسن زاده شهردار شلمان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شما خبرنگاران همواره در تمام صحنه ها در کنار مسئولین هستید و این همراهی شما،باعث انجام بهتر کارها توسط مدیران خواهد شد.
حسن زاده در جمع صمیمی خبرنگاران افزود: متاسفانه شهر شلمان شهری کشاورزی و درآمد مردم بسیار پایین است. متاسفانه در سال گذشته به دلیل عدم جذب اعتبارات کامل شهرستانی و استانی برای اجرای پروژه های شهر ۸۰۰ میلیون تومان بدهکاری گزاشته ایم که امیدواریم در سال جاری با نگاه ویژه نماینده و فرماندار محترم شهرستان بتوانیم بدهکاری را پرداخت نماییم.

وی افزود: باغ کشاورزی شلمان و حاشیه رودخانه شلمانرود دو بستر مناسب برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و مردم شلمان دارد که با نگاه ویژه مسئولین می تواند تبدیل به دو نقطه گردشگری زیبا برای مسافران و شهروندان شلمانی شود.

شهردار شلمان با توجه به نزدیک بودن هفته دولت گفت: دو پروژه تجهیز و آماده سازی پارک کودک و آسفالت ۱۳ هزار مترمربع در این ایام به بهره برداری میرسد که امیدواریم مبارک مردم شهر شلمان باشد.

photo_2016-08-09_18-33-49 photo_2016-08-09_18-33-54

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …