چاپ مطلب چاپ مطلب

جانفشانی عاشقان و مدافعان حرم/ فاطمه رمضانی پور

اختصاصی همای گیلان: مدافعان حرم اهل بیت که به”مدافعان حرم”شهرت پیدا کردند،نیروهای نظامی و بسیجی های عاشق هستند که برای جنگ با تروریست ها در کشورهای”سوریه”و”عراق”حرم اهل بیت را در برابر گروه های”تکفیری”و”داعش”پاسبانی می کنند.

این افراد بیشتر از کشورهای”ایران”،”یمن”،”افغانستان”،”عراق”،”سوریه”و”لبنان”هستند.به عبارت دیگر گروه های تشکیل دهنده ی مدافعان حرم عبارتند:

١.حزب الله لبنان

٢.حزب الله سوریه
٣.نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب و…
با نگاهی به گروه های تشکیل دهنده ی مدافعان حرم بر ما ثابت می شود که علاوه بر ایرانیان-همیشه در صحنه که برای دفاع از اهل بیت شجاعانه و داوطلبانه پا به میدان جنگ نهاده اند بی آنکه چشم داشتی به زر و زیور دنیا داشته باشند.

photo_2016-06-28_15-03-32

تمامی شیعان جهان برای دفاع از حریم حرم برخلاف تصور جزم اندیشان و سطحی باوران بی مزد تا پای جان می جنگند و حتی لحظه ای برای گریه های مادر،عاشقانه های همسر و لبخند معصوم فرزند، دل آسمانی شان هوایی نمی شود چرا که مدافع حرمند و حرمت نگه می دارند.
با خودم می اندیشم:اگر من و هم وطنان عزیزم افتخار داریم که در کمال آرامش و امنیت در این ماه مبارک،مهمان خداوند باشیم،مرهون عنایت خداوند و جانفشانی عاشقان دل سوخته ایی هستیم که در آن سوی مرز فداکاری می کنند:
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود/ز هرچه
رنگ تعلق پذیرد آزاد است

/فاطمه رمضانی پور

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …

۲ comments

  1. ممنون خانم رمضانپور
    متن بسیار زیبا و شیوایی بود، انشاالله آثار بیشتری از شما ببینیم.

    • آفرین احسنت فاطمه ،خیلی خوب نوشته بودی
      انشاا.. شاهد فعالیت های بیشتری از شما باشیم.