چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه کارگروه پسماند رضوانشهر به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد

همای گیلان، محمد مهدی مظفری در جلسه کارگروه پسماند این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت محیط زیست گفت: محیط زیست نعمتی ارزشمند است که می بایست ضمن حفظ ، نسبت به انتقال آن به نسل های آینده اهتمام لازم را داشته باشیم.

فرماندار رضوانشهر تعامل و همکاری تمامی ادارات از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی، شهرداری ها و آموزش و پرورش را در حفظ محیط زیست امری ضروری دانست و تاکید کرد: تمامی ادارت باید نسبت به هماهنگی و همکاری همه جانبه در این راستا تلاش نمایند تا محیطی سالم در این شهرستان داشته و از اثرات سوء و مخرب که باعث ایجاد لطمات جبران ناپذیر به محیط زیست می شود جلوگیری کرد.

وی گفت: محیط زیست متعلق به خود مردم است و یکی از اساسی ترین راههای کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان آموزش ، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این حوزه می باشد.

مظفری بر تفکیک زباله از مبداء تاکید نمود و افزود: ادارات شهرستان یک نفر به عنوان نماینده جهت جمع آوری زباله های خشک در سازمان مربوطه خود معرفی نمایند و همچنین شهرداران و تعاونی دهیاران از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده بهینه را داشته باشند.

وی گفت: مدیران از علم ،فکر، دانش و فنون خود با توجه به تکلیفی که دارند در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش نمایند.

فرماندار رضوانشهر در پایان ضمن تبریک هفته محیط زیست از زحمات رئیس و مجموعه پرسنل اداره محیط زیست شهرستان که در حفظ محیط زیست منطقه تلاش می نمایند با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آوردند.

در ادامه اعضای جلسه به بیان مسایل و مشکلات مدیریت پسماند در حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهایی به منظور رفع موانع موجود ارائه شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …