چاپ مطلب چاپ مطلب

درافتتاح خانه مددجویی کمیته امداددرسیاهکل مطرح شد: افتتاح ۲۶واحدخانه مددجویی درهفته دولت/بافت فرش دست بافت درسیاهکل برای اولین بارتوسط کمیته امداد

اختصاصی همای گیلان:   ۲۶ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد شهرستان سیاهکل با  حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

 اسلامی فرماندار سیاهکل در مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت بیان داشت: کمک و حمایت از افراد نیازمند کار پسندیده ایی است که کمیته امداد این مسئولیت را برعهده دارد و امیدوارم در سال آینده تعداد افرادی که از تحت پوشش کمیته امداد خارج می شوند افزایش داشته باشد.
رضا اسلامی همچنین یاد آور شد: دولت تدبیر و امید به جدیت در حال تلاش برای توسعه کشور است وتاکنون برای رسیدن به رشد مثبت اقتثصادی که مورد انتظار بود اقدامات خوبی انجام داده و وضعیت امید بخشی در جامعه ایجاد گردیده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سیاهکل  نیز در این  افتتاحیه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد احداث واحد های مددجویی است افزود: در سال گذشته با همت دولت تدبیر و امید ۹۰ واحد مسکن مددجویی را از اعتبارات بانک جذب کرده و اعتباری بالغ ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای ساخت واحدهای مددجوی دریافت نمائیم.
وی خاطر نشان کرد: در ۱۴ اسفند سال۹۴ ، ۶ واحد تحویل داده شد و امروز ۲۶ واحد نیز در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت که ، سهم منطقه محروم دیلمان ۱۰ واحد، روستاهای شهرستان ۱۰ واحد و شهر سیاهکل نیز ۶ واحد می باشد.
حسنی در ادامه از بافت فرش دست باف در سیاهکل برای اولین بار توسط کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد: این فرش ها با برند گیلان تولید خواهد شد و اولین آن به استاندار اهدا خواهد شد.
وی همچنین اظهار داشت: برای اولین بار در کل تاریخ کمیته امداد سیاهکل ، توانستیم ۲۸۹ خانوار را از بدنه کمیته امدادخارج کنیم .

photo_2016-08-23_20-09-15 photo_2016-08-23_20-09-26 photo_2016-08-23_20-09-32

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …