چاپ مطلب چاپ مطلب

در هفته دولت هفت پروژه راه و شهر سازی در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان:در مراسم ا فتتاح پروژه روکش آسفالت لفمجان که فرمانداروسایر مسئولین محلی حضور داشتند رئیس راه و شهرسازی لاهیجان طی سخنانی گفت: دولت در سال ۹۳ بیش از ۵ میلیارد و صد میلیون تومان جهت ۴/۲۴آسفالت و روکش آسفالت در شهرستان لاهیجان در قالب ۷ پروژه هزینه نموده است.

3

مجاوری خاطر نشان کرد:نرم آسفالت لاهیجان ۴/۴۶ درصد است و امسال در مجموع ۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و امیدواریم روزی بتوانیم نرم آسفالت این شهرستان را به صد در صد برسانیم.

وی افزود: پروژه ای که امروز بصورت نمادین شاهد افتتاح آن می باشیم پروژه ی روکش آسفالت لفمجان به میزان ۳ کیلومتر می باشد جهت افتتاح این پروژه ۵۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس راه و شهرسازی لاهیجان یاد آور شد: ۶ پروژه دیگر نیز در این ایام مبارک به مرحله بهره برداری رسیده است که آسفالت ایشگاه پهمدان به طول ۹۰۰ متر با سرمایه گذاری ۱۵۳ میلیون تومان یکی از این پروژه هاست.

مجاوری خاطرنشان کرد: «پروژه دیگر ما آسفالت کمربندی لاهیجان به طول ۱۴ کیلومتر می باشد که ۳ میلیارد و یکصد میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

وی آسفالت کاه بیجار به طول ۵/۱ کیلومتر با سرمایه گذاری ۱۸۷ میلیون تومان، دانگایه با ۲/۲ کیلومتر و هزینه ۳۹۱ میلیون تومان، کتشال به طول ۲/۱ کیلومتر و هزینه ۲۰۴ میلیون تومان رااز دیگر پروژه هایی خواند که دراین ایام به بهره برداری رسیدند. وی تصریح کرد: هفتمین پروژه ای که در هفته دولت با سرمایه گذاری ۲۷۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید آسفالت گمل- بالا فیدره به میزان ۶/۱ کیلومتر می باشد.

DSCN0369 DSCN0372DSCN0369

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …

One comment

  1. با حضور مدیران متخصص و متعهد با اهداف عالی ، ان شاءالله در آینده شاهد تغییرات بزرگ و مثبتی در همه زمینه ها باشیم.