چاپ مطلب چاپ مطلب

 دکتر اسحق جمال امیدی در مراسم راه اندازی مرکز آموزش مهارت جوار کارگاهی در شرکت سیمان خزرعنوان نمود

 دکتر اسحق جمال امیدی در مراسم راه اندازی مرکز آموزش مهارت جوار کارگاهی در شرکت سیمان خزرعنوان نمود

یادگیری سازمانی یک اصل جهت ارتقاء و پیشرفت هر مجموعه می‌باشد و این مهم زیربنای جانشین پروری ، استحکام و پایه گذار طرح های بهینه سازی و توسعه ای خواهد بود .

 مرکز جوارکارگاهی مهارتی شرکت سیمان خزر در بخش صنعت امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ با حضور مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان در شرکت سیمان خزر به بهره برداری رسید.

همای خبر به نقل از روابط عمومی سیمان خزر :

این مرکز آموزشی با حضور مهندس جمادی مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان گیلان ، مهندس قلی پور معاون فنی و آموزش اداره کل ، مهندس رحیمی مسئول آموزش در صنایع اداره کل ، مهندس مرجبی رئیس فنی حرفه‌ای جمال آباد ، و دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، حاج محمود ایزد دوست عضو موظف هئیت مدیره شرکت ، مهندس آزوین مدیر کارخانه شرکت ، در بزرگترین واحد تولیدی سیمان استان گیلان واقع در شهر لوشان راه اندازی شد.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی افزود : این مرکز ضمن اتصال حلقه مفقود مدیریت دانش در سیمان خزر با هدف آموزش مهارت در محیط عملیاتی کار و همچنین ارتقا سطح دانش همکاران با شعار علم دانستن همراه با هنر توانستن لازمه تعالی سازمانی می‌باشد ، تحت حمایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان فعال شده است.

 جمال امیدی اشاره نمود مهارت جویان پس از طی کردن دوره های آموزشی تئوری و عملی در این مرکز که برای آنها استانداردهای آموزشی تعیین شده و شرکت در آزمون و قبولی در آن گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت می کنند که این امر تاثیر مستقیم در ارتقای شغلی همکاران نیز خواهد داشت.

 مدیر کل فنی و حرفه ای استان گیلان در این مراسم افتتاحیه ضمن اشاره به رویکرد ملی در زمینه ارتقاء سطح آموزش گفت:

ارتقاء سطح آموزش برای حفظ و ثبات مشاغل ضروری بوده و شرایط اقتضاء می کند که ما بر توانمندی فنی جامعه تکیه نموده و صرفا معطوف به مدرک نباشیم. از همین رو سیاست پویند با مراکز کارگاهی، صنفی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیر عامل سیمان خزر گفت : عملکرد این مرکز بدلیل استفاده از اساتید با تجربه و خبره براساس تجربیات متناسب با واحد های صنعتی و آموزش دروس مرتبط با مهارت های مورد نیاز شرکت، موجب انتقال مهارتهای مهم و کاربردی به فراگیران خواهد شد.

جمال امیدی در پایان افزود: یادگیری سازمانی یک اصل جهت ارتقاء و پیشرفت هر مجموعه می‌باشد و این مهم زیربنای جانشین پروری ،استحکام وپایه گذار طرح های بهینه سازی و توسعه ای خواهد بود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …