چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره بهزیستی شهرستان املش: بیش از میلیارد مستمری به مددجویان تحت حمایت بهزیستی املش پرداخت شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان املش گفت: پنج میلیارد ریال امسال بابت حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان املش پرداخت شده است.

همای گیلان: به نقل از صبح رانکوه، هاجر بایرامی  اظهار داشت : پنج میلیارد ریال اعتبار در زمینه های مختلف در سال جاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است که یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال آن مستمری است که به حساب واریز شده است.

وی افزود: از مجموع این پنج میلیارد اعتبار، ۳ می لیارد و ۲۸۴ میلیون ریال آن در امور توانبخشی برای ۳۲۵ توانخواه و یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال هم برای ۳۰۱ خانوار تحت حمایت امور اجتماعی بهزیستی شهرستان املش در زمینه های مختلف پرداخت شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان املش تصریح کرد: ۱۵۰ میلیون ریال از این اعتبارات به پانزده خانوار املش دارای سه قلو و ۶۷۸ میلیون ریال از محل هدفمندسازی یارانه ها بابت بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۱ زن سرپرست خانوار پرداخت شده است.

بایرامی بیان داشت: ۱۰۳ دانش آموز املشی در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت بهزیستی این شهرستان قرار دارند که پانزده میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و همسران ۱۹ معلول دارای ضایعه نخاعی بابت پرستاری ۱۳۴ میلیون ریال از آغاز سال جاری تاکنون دریافت کرده اند.

شهرستان املش ۴۳ هزار نفر جمعیت دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های گیلان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام دکتر کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان های …