چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان خبر داد؛ آماده باش تمامی منجیان غریق سواحل گیلان از ابتدای تعطیلات / تاکنون یک نفرهم غرق شده نداشتیم.


منجیان غریق سواحل گیلان از ابتدای تعطیلات عیدفطر برای امدادرسانی به هموطنان آماده هستند.

همای گیلان: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان وبه نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق وغواصی ، سید امیر نوری سادات گفت ؛با هماهنگی فرمانداریها ،ادارات ورزش وجوانان شهرستانهای ساحلی ،نیروی انتظامی وسایر دستگاههای مرتبط از اواخر هفته گذشته به واسطه تعطیلات عیدسعید فطر منجیان غریق گیلان درحالت آماده باش بوده و برای امدادرسانی آماده هستند.
وی با تبریک عیدسعید فطر به همه هموطنان افزود؛ با تلاش بیش از ۶۰۰ منجی غریق و مدرس نجات غریق در طرح های دریا و مناطق خطرآفرین امیدواریم مردم و مسافران خاطره خوش و لحظات آرامی را از این تعطیلات تجربه کنند و مجددا گیلان وسواحل زیبای آنرا برای مسافرات انتخاب نمایند.
مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت ؛با لطف خدا و زحمات منجیان غریق و همکاری مردم ،در چند روز گذشته تا ظهر دوشنبه در سواحل گیلان حتی یک غریق در مناطقی که تحت پوشش منجیان قرار داده شده نداشتیم .
وی افزود ؛ امید است مدیران اماکن آبی با رعایت مقررات و ضوابط فدراسیون نجات غریق و غواصی و لحاظ نمودن استانداردهای لازم ضمن افزایش ضریب ایمنی باعث ایجاد خاطراتی خوب و بیاد ماندنی برای هموطنان عزیز در فصل تابستان باشند و استفاده کنندگان از این موهبت الهی نیز با رعایت احتیاط و عمل به مقررات باعث افزایش نشاط و شادمانی در این ایام باشند.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید شهید خدمت محسوب شوند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید …