چاپ مطلب چاپ مطلب

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید سرزده از دادگستری شهرستان استانه اشرفیه: هیچ عذری برای کوتاهی و انجام ندادن وظایف در حوزه دفن پسماند و دفع غیر اصولی فاضلاب شهری در این شهرستان پذیرفته نیست

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید سرزده از دادگستری شهرستان استانه اشرفیه:

هیچ عذری برای کوتاهی و انجام ندادن وظایف در حوزه دفن پسماند و دفع غیر اصولی فاضلاب شهری در این شهرستان پذیرفته نیست

 

همای خبر – رییس کل دادگستری استان گیلان  به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی ، شهردار و برخی مدیران اجرایی این شهرستان حضور یافت.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان قضایی ، شهردار و برخی مدیران اجرایی این شهرستان حضور یافت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در نظام حمکرانی اسلامی مردم محور هستند اظهار داشت: توجه به حقوق عامه و گره گشایی از مشکلات مردم رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

 

وی مشکل پسماند را یکی از معضلات شهرستان آستانه اشرفیه دانست و افزود: تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته و مقرر شد تا در ۶ ماهه اول سال جاری  دفن غیر اصولی زباله در این شهرستان پایان یابد.

 

رئیس شورای قضایی استان توجه به بهداشت مردم را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: با توجه به آلودگی های ناشی از عدم دفن صحیح زباله برای مردم و پیوست های زیست محیطی این معضل، باید تلاش و جدیت  بیشتری در راستای حل آن صورت گیرد.

 

وی دفع غیر اصولی فاضلاب شهری و عدم برخورداری از تصفیه خانه را از دیگر مشکلات آستانه برشمرد و تصریح کرد: این معضل باید با همفکری و همکاری مسئولان شهرستان حل شود و هیچ عذری برای کوتاهی و انجام ندادن وظایف پذیرفته نیست و انتظار می رود مسئولین اجرایی شهرستان این مشکل را به عنوان دغدغه اصلی خود بدانند و در رفع آن تلاش نمایند.

 

این مقام ارشد قضایی استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری و بخش خصوصی را از راهکارهای برون رفت از این مشکل عنوان نمود و افزود: در بسیاری از استان ها پروژه های گسترده ای بدون هزینه دولتی و با استفاده از بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب انجام گرفته و موفقیت های چشمگیری نیز حاصل شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد در نشستی که با حضور مسئولان قضایی استان و مدیران اجرایی این شهرستان برگزار می شود، راه حل ها و راهکارهای موثر بررسی شده و سریعا اقدامات لازم صورت گیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نیز از هیچ کمکی در راستای حل معضلات این شهرستان دریغ نخواهد کرد

 

About مدیر خبر1

Check Also

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم به تملکات اطراف سد مخزنی پلرود ورود کند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد؛ از بازرسی کل گیلان درخواست میکنم …