چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنی عریان و دردمندانه با اعضای شورای شهر رشت علیرضا مددی مژدهی / فعال اجتماعی وفرهنگی

اختصاصی همای گیلان:شورای شهر رشت ، بالاخره بعداز کش وقوس های فراوان ، ابستراکسیون ، توصیه مدیران معنوی ، قضائی و اجتماعی استان وبه باور من حتی فشار افکارعمومی ونخبگان فرهیخته ، به وحدت نظر رسید و با طرح کاندیدای جدید. ، دست به انتخاب زد ، انتخابی احسنت ودر خورتحسین و تقدیر .

مهندس احمدی را روزگاری است می شناسم ، با توشه ی مدیریتی پر انبان ، در بخش های عمرانی ، سیاسی ، اجتماعی و مالی توانمند ظاهر شده است ، خاک کوچه وپس کوچه های رشت را خورده، ناله اش در امتداد ناله ی بن بست های بی شمار شهر همیشه بلند بوده است ، دلش بارهاو بار هابرای بی مهری هایی که نثار رشت عزیز و رشتوندان ارجمندگردید ، چونان إبر بهاری گریست ، مدیر مقتدری که به شدت به انظباط اداری ، قوانین و پرهیز از دخالت عناصر غیرسازمانی تاکید می کند ، خودش سخت کوش است و سخت کوشی دیگران را مطالبه می کند .

پرسش اصلی من اما این است که :
ایا درب شورای شهر هم چنان بر همان پاشنه پیشین خواهد چرخید یا خیر ؟ اگر داستان همان آش و کأسه سابق باشد ، در عمر کوتاه شورای پنجم – به رغم همه محامد و توانایی های مهندس احمدی عزیز -هیچ اتفاق ارزنده ایی روی نخواهد داد ، شورانشینان باید بخواهند که کاری پیش برود ، و گرنه با جسارت تمام میگویم ، با قهرهای بچه گانه فردی و جمعی برخی از اعضای شورا ، با مصاحبه های پوپولیستی و ژست های کودکانه و شومن بازی ها، مردم در انتخابات آتی ، درسی به این افراد بدهند که فراموش نشدنی باشد.

به عزیزان شورا توصیه می کنم ، با هر منظری که به مهندس احمدی نگاه کردید :
رای دادید و یا ندادید. ویا مجبور شدید رای بدهید ، ایشان ان شاالله بزودی حکم مسوولیت خواهند گرفت ، لطفا برای این شهر تب دار ، پرندگان افسرده و درختان دلمرده شهر هم که شده ، وحدت وهمدلی را سرلوحه کار قرار دهید و به شهردار جدید و تیمش اجازه کار دهید ، دست کم این که کاری به کارش نداشته باشید ، اطمینان داشته باشید احمدی کإرهایی خواهد کرد کارستان .

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …

One comment

  1. سلام
    می خوام بدونم وا قعا کسی زورش به این شورا و اعضاش نمیره
    آقا حالامردم اومدن به این افراد رای دادن ، دیگه قرار نیست هر کاری می خوان بکنند کسی حرفی نزنه ، از وزارت کشور که ابی گرم نمیشه، استاندار هم که گوبا یی خیاله استانه ، یعنی واقعا حتی جناب دادستان هم به عنوان مدعی العموم نمی تونه یقه اینا رو بگیره بگه این ۴ سال چه گلی به سر شهر زدید ، ۵ دوره شورا داریم چی کار کردن واسه شهر ، یعنی الان این افراد می تونند در عرض ۱۰ دقیقه کار های شاخص رو تو این مدت بکن.
    به زور شدیم کلانشهر ، ۴ تا پل داریم شاید جز افتخارات باشه.