چاپ مطلب چاپ مطلب

سما لاهیجان میزبان فوتسال بانوان در جام رمضان

معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل برای اولین بار در سطح استان گیلان میزبان فوتسال بانوان در جام رمضان خواهد بود.
همای گیلان، دکتر افشار ضیاظریفی معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این دوره ورزشی را تکریم بانوان و مشارکت دادن آنان در فعالیت های ورزشی و اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند و تاثیرگذاری فوق العاده ای بر تحولات جامعه دارند ولی در برخی موارد از جمله برخی فعالیت های ورزشی و اجتماعی با محدودیت مواجهند. هدف ما این است با توجه به امکاناتی که داریم برای پر کردن این خلا تلاش کنیم و با مشارکت دادن بانوان در فعالیت های ورزشی و اجتماعی به شکوفایی استعدادهای آنان همت گماریم.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان نیز در دیدار با هیات اجرایی این دوره از مسابقات، این برنامه را بسیار مثبت و ارزنده قلمداد نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات فوتسال در سطح بانوان برای اولین بار در استان گیلان به میزبانی سما لاهیجان برگزار می گردد بسیار ارزشمند بوده و امیدوارم با دقت و حساسیت خاصی که دست اندرکاران این رویداد ورزشی دارند، این بازی ها با موفقیت انجام شود و در سنوات بعد نیز بتوانیم در رده بانوان از این دست مسابقات را شاهد باشیم.
لازم به ذکر است که این دوره از مسابقات از ۸ تا ۱۲ خرداد در سالن ورزشی سما لاهیجان برگزار می گردد و شرکت تیم های بانوان در این رویداد ورزشی بلامانع است. همچنین حضور بانوان علاقه مند در سالن برای تماشای این بازی ها نیز آزاد می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …