چاپ مطلب چاپ مطلب

شرق تهران هنگام سحری خوردن با یک انفجار به خود لرزید+جزئیات و عکس

همای  گیلان:  انفجار سحرگاهی در شرق تهران، طبقه سوم ساختمانی را به آتش کشید و ۸ تن در این حادثه هولناک دربا تلاش آتش نشانان از حلقه دود و آتش نجات پیدا کردند.

ساعت ۳و ۵۵ دقیقه سحرگاه پنج شنبه سوم تیرماه سال جاری صدای انفجاری مهیبی در خیابان فرجام کافی بود تا زنگ خطر ۲ ایستگاه آتش نشانی و گروه نجات به صدا در بیاید.
a0a35e15fac145f28f5edf4cc5931745
ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه در برابر ساختمان ۴ طبقه ای قرار گرفتند که در طبقه سوم آن آتش بزرگی از واحد به بیرون زبانه می کشید.
تیم های امدادی در شروع کار به ۲ تیم عملیاتی تقسیم شده و یک گروه مسئولیت خاموش کردن آتش را به عهده گرفتن و تیم دیگر برای نجات ساکنان گرفتار در ساختمان دست به کار شدند.
در ادامه تیم نجات موفق شد ۲ زن، ۳ کودک و ۳ مرد محبوس شده در ساختمان را نجات دهند وبا خاموش شدن آتش و ایمن شدن محل کارشناسان آتش نشانی برای علت یابی این انفجار سحرگاهی وارد عمل شدند.
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در راستای این خبر به رکنا گفت: انفجار سحرگاهی این واحد مسکونی باعث شده بود تا شیشه ها و درها تخریب و شوند و خوشبختانه نبود ساکنان در طبقه سوم باعث شده تا تلفات جانی نداشته باشیم.
سید جلال ملکی در ادامه افزود: علت حادثه تجمع بخارات ناشی از تبخیر مایعات قابل اشتعال همچون بنزین یا تینر باعث این انفجار و آتش سوزی بزرگ شده است.
وی در پایان گفت: عملیات خیلی زود به پایان رسید اما در این زمان کوتاه و به خاطر آتش سوزی گسترده و انفجار، طبقه سوم به طور کامل از بین رفته است.//رکنا
14380610577

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …