چاپ مطلب چاپ مطلب

شرکت نوید مرغ گیلان: شرکت نوید مرغ گیلان بزرگترین تولید کننده جوجه یک روزه در کشور است

شرکت نوید مرغ گیلان:

شرکت نوید مرغ گیلان بزرگترین تولید کننده جوجه یک روزه در کشور است

 

شرکت نوید مرغ گیلان یک شرکت خانوادگی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نمود.این شرکت در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰متر مربع واقع در اطراف شهر صنعتی رشت یک واحد مرغ گوشتی ۶۰۰۰ قطعه ای احداث نمودند و همزمان در تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی هم گام هایی برداشتند.

 

در حاشیه رویداد صدرا که در سالن سرپوشیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد غلامی به عنوان نماینده زنجیره نوید مرغ گیلان، در خصوص همکاری تنگاتنگ با دانشگاه و دانشجویان گفت: رسالت مجموعه نوید مرغ گیلان، تامین امنیت غذایی مملکت است که یک زنجیره کاملی هستیم از مرغ اجداد تا جوجه های گوشتی بالغ بر سه هزار نیروی بیمه شده داریم و با برنامه ریزی انجام شده قصد داریم این روند را ادامه دهیم.

 

غلامی افزود: از ترم قبل استارت همکاری با دانشگاه را شروع و ۱۴ دانشجو را بورسیه کردیم که در ابتدا رشته های علوم دامی که مرتبط با صنعت ماست و ازبین دانشجویان نخبه گزینش و بورسیه شرکت نوید مرغ شدند.

 

غلامی تاکید کرد در فاز بعدی رشته های جدید مثل برق ، مکانیک و کامپیوتر هم بورسیه دانشجو پذیرش خواهیم کرد که این همکاری بین صنعت و دانشگاه نوید بخش برای جذب دانشجو و استخدام آنها خواهد شد.

وی همکاری بین دانشگاه و صنعت را پیشگام در توسعه نیروی متخصص خواند و ابراز امیدواری کرد که دانشجو بعد از آموزش مهارت های کافی می تواند در همین صنعت به عنوان کارشناس متخصص جذب کار شود .

 

وی افزود: شرکت نوید مرغ گیلان یک شرکت خانوادگی است که بالای ۴۰ سال قدمت دارد و بزرگترین تولید کننده جوجه یک روزه کشور است که ۱۵ درصد جوجه یک روزه کشور را تامین می کند.

عطیه نصرتی خبرنگار همای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …

One comment

  1. سلام .نهایت سپاس و تشکر خود را از شرکت نوید مرغ گیلان و جناب آقای دکتر غلامی بابت همکاری و توضیحات کامل شان داریم.سپاسگزار دست اندرکاران رسانه در پوشش خبری این نمایشگاه هستیم. برقرار و سلامت باشید