چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رانکو ه از آسفالت ۲۶۰۰۰ متر مربع سطح شهر خبر داد

شهردار رانکوه طی گفتگویی اختصاصی با همای گیلان گفت : ۲۶ هزار متر مربع خیابان اصلی و فرعی آسفالت می‌شود


رمضان زلفعلی زاده با اشاره به موضوع قرارداد فوق افزود: این پروژه شامل تهیه ، حمل، پخش اجرای کامل یک لایه آسفالت توپکا به مساحت مجموع ۲۶ هزار متر مربع می باشد.
وی اجرای روکش آسفالت ازمیدان شورا تا میدان شهدا(لاین شرقی) ، خیابان شهید بهشتی ازکوچه فرهنگیان تا سالن ورزشی، آسفالت کوچه شهید صفری و آسفالت کوچه نیایش ۶ را از مفاد این قرارداد دانست .
شهردار ‏رانکوه افزود : این قرارداد همچنین اجرای آسفالت کوچه های شهید فرهمند یکم ، برهانی ، صفا ، معلم ، نیایش در خیابان ولیعصر و کوچه حاج علی را شامل می شود .
رمضان زولفعلی زاده خاطرنشان کرد: همچنین آسفالت کوچه های باعرض کم دردستورکاراین شهرداری قراردارد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این شهرداری افزود: اجرای دیوار حفاظتی در خیابان شهدا فازسوم حدود ۵۰ متر ، اجرای پروژه لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در کوچه نیایش، فردوسی ، معلم وشهیدعاقلی از دیگر اقدامات این شهرداری خواند و افزود: این شهرداری همچنین نسبت به ترمیم ،نوسازی و فضاسازی پارک ،محله اسماعیل گوابر روبروی مدرسه امام موسی صدر شامل دیوار سازی موزاییک فرش، نصب ست بازی و فضای سبزاقدام نموده است .
وی افزود:ساخت یک دهنه پل درکوچه نصردرابتدایی بلوارامام رضا ازدیگراقدامات این شهرداری درزمان مسئولیت اینجانب می باشد.
شهرداررانکوه خاطرنشان کرد:لکه گیری وترمیم آسفالت معابرشهری برحسب نیازدردستورکاراین شهرداری قراردارد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …

One comment

  1. شهرداررانکوه خسته نباشید ۱۳۰×۲۰۰ متر مربع مساوی با عدد ذکر شده است فقط آن رقم آسفالت بزرگتر و چشم نواز است خدا قوت دوستدار جناب از بندر کیاشهر