چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لنگرود دردومین نشست خبری باخبرنگاران :از خبرنگاران انتظار دارم عملکرد شهرداری را نقدکنند

 

شهردار لنگرود  در جمع خبرنگاران ، گفت :  خداوند متعال نعمت گرانقدری را به شما عطا نموده است که یقینا هرکس قدر این نعمت را بداند به  مقصد نهایی خواهد رسید و هرکس قدر این نعمت را نداند یقینا عذاب خواهد دید.

eq99p77ybq2b[1]

انصاری  افزود: مدیر خدا محور و موفق ،مدیری است که از افکار انسانهای والا، اندیشمند و اهل قلم بهره مند شود و من خوشحالم که بتوانم از نقطه نظر شما بزرگواران استفاده نمایم.

وی افزود : امیدوارم در جلساتی که هر ماهه با شما خبرنگاران برگزار می شود عملکرد مجموعه شهرداری را نقد نمایید که یقینا این نقدها نشانگر نابسامانی ها، نقایص و نقاط ضعف شهرستان است و برای رشد همه جانبه شهرلنگرود موثر خواهد بود.

شهردار لنگرود اظهار داشت : ما به اعضای محترم شورای شهر ۳ برنامه کوتاه مدت تا پایان سال ، میان مدت  برای سال ۹۳ و بلند مدت  تا پایان سال ۹۵ تقدیم کرده ایم که امیدواریم شما خبرنگاران با ارائه برنامه های خود ما را در تدوین برنامه های میان مدت و بلند مدت یاری فرمایید.

چهارناحیه شهری  به تصویب شورا  اسلامی شهررسیده است

انصاری بیان داشت : چهارناحیه شهری  به تصویب شورا  اسلامی شهررسیده است ، انتخاب شهرداران محله ،  تامین و توزیع فضای سبز و ورزشی در هر محله ، از برنامه های مهم شهرداری به شمار می آید.

وی همچنین افزایش حریم شهر ، ساخت دو شهرک مزاحم در ورودی و خروجی شهر برای استقرار مشاغلی همچون چوب بری ، درب و پنجره سازی و … مشاغلی که چهره شهر را از زیبایی خارج می سازد ، احداث ترمینال و جابجایی میدان تره بار از اقدامات مهمی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار لنگرود در ادامه گفت : بزودی  فراخوان سردرب ورودی و خروجی شهر لنگرود از سوی شهرداری اعلام خواهد شد و از تمام افرادی که طرح های مناسب برای این سردرب در ذهن دارند دعوت به همکاری خواهد شد.

در این جلسه نقطه نظراتی از جمله تشکیل کمیته فرهنگی شهرداری ،  رسیدگی ویژه به ورودی و خروجی شهر ، آسفالت معابر و کوچه ها ، افزایش روشنایی معابر ، رسیدگی به بافت قدیمی و فرسوده شهری و … از سوی خبرنگاران بیان شد.

6

3

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …

۳ comments

  1. سلام آقای شهردار- لطفا ورودی شهر لنگرود از پمپ بنزین دریاسر تا میدان کلید بر آسفالت خیابان افتضاحه. لطفا آسفالت کنید

  2. سلام آقای شهردار – مصاحبه شما رو خوندم – برنامه های جوبی داشتید اما امیدوارم فقط حرف نباشه – عمل هم باشه

  3. سلام آقای شهردار- ما تو کوچه شهید عسگری قبل از میدان بسیج ساکنیم – متاسفانه ماشین سطل زباله داخل کوچه ما نمیاد- ما مجبوریم هر شب بذاریم سر کوچه- لطفا پیگیری کنید