چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای از موافقت اولیه احداث شهربازی مدرن شبانه‌روزی در این شهر خبر داد.

شهردار کلاچای خبر داد

احداث شهربازی شبانه‌روزی در کلاچای

به گزارش همای گیلان حسین لاهوتی عصر امروز در جلسه شهرداری با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر اظهار کرد: ظرف دو ماه گذشته پنج سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در کلاچای اعلام آمادگی کردند.

وی از موافقت اولیه احداث شهربازی مدرن شبانه‌روزی در کلاچای خبر داد و افزود: مجتمع تفریحی و گردشگری با استخر سونای سرپوشیده در کالاچای احداث می‌شود.

لاهوتی با بیان اینکه زمین بازی با جایگاه تماشاگران در زمینی به مساحت یک هکتار برای مجتمع گردشگری مذکور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مجتمع تفریحی و گردشگری کلاچای با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد تومان احداث می‌شود.

شهردار کلاچای عملیات اجرایی مجتمع تفریحی و گردشگری مذکور را از نیمه نخست سال آینده اعلام کرد و گفت: پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری کلاچای در مدت دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه کلاچای تبدیل به نگین شمال کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: رایزنی برای احداث پروژه عظیم تجاری مسکونی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع در کلاچای آغاز شده است.

لاهوتی به جمعیت ۱۲ هزار نفری شهر کلاچای اشاره کرد و یادآور شد: تلاش برای توسعه شهری با حمایت مسئولان در حال انجام است./فارس

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …

۵ comments

  1. باتشکر فراوان از آقای شهردار کلاچای واقعا دستشات درد نکند کمردبندی کلاچای بسیار خوب آسفالت شده مرسی فقط جلوی ترمینال روبروی پنپ بنزین جاده هایش یه مقدار خراب شدندوبازار کلاچای در روز پنج شنبه بسیار شلوغ است که نیاز به کمی سرو سامان دارد با تشکر از تلاش شما

  2. آقای شهردار لطفا یه محل ورزشی برای عموم درست کنید که دولتی باشدو آقایون ومخصوصا خانومها بتونند از آن استفاده کنند باتشکر

  3. آقای شهردار مکان تفریحی ما کم می باشد لطفا اقدام شود

  4. من از آقای شهردار بسیار سپاسگزارم به خاطر زحماتی که در این مدت کم کشیده اندحقیقتا فضای کلاچای عوض شده است

  5. از آقای لاهوتی می خوام که خِبان سمت فلکه به کمربندی ترافِِِِِِِک زیاد دارد فکری به حال این منطقه بکنند