چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارشهرستان سیاهکل در دیدار با اعضای گروه دفتر ایرج ندیمی:ندیمی ذخیره ای برای استان می باشد کارکردن باوی لذت بخش است

به گزارش همای گیلان جلسه ای با حضور سرگروه های دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی وفرماندار سیاهکل برگزارشد دراین نشست سرگروه های دفتر نماینده به بیان نقطه نظرات خوددر خصوص تاخیر در پرداخت وام ازدواج صندوق مهر رضا ،اظهار نگرانی از تخریب منابع طبیعی شهرستان،عدم رعایت حریم در پروانه های روستایی،ایجاددرآمد پایدار برای شهرداری،حل مشکل کمربندی خیام،توجه به مسائل فرهنگی شهرستان ،نظارت بربرداشت شن وماسه ،ترمیم جاله وچوله های سطح شهر،ایجادتمهیدات لازم جهت جلوگیری از مهاجرت نخبه های شهرستان به شهرهای مجاور،دعوت از اندیشمندان جهت شناسایی پتانسیل های شهرستان وترغیب سرمایگذاران در مسیر پتانسیل ها،وضعیت جاده سیاهکل به دیلمان و نحوه پیشرفت فیزیکی بیمارستان سیاهکل پرداختند.آنگاه فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن بیان این مطلب که به همت همه دولتمردان جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای به مردم تقدیم شده است هدف از تشکیل این جلسه را آشنایی با سرگروه ها وشنیدن نقطه نظرات آنان عنوان کرد.

حاجتی افزود:علیرغم تلاشهای مسئولین هنوزمشکلاتی در شهرستان مشاهده می گردد که نداشتن  سالن شنا با اینکه جزءمصوبات سفر بوده ازجمله این موارد است .

وی افزود:خوشبختانه وضعیت امنیتی این شهرستان در شرایط مطلوب قرار دارد.

فرماندار شهرستان سیاهکل خاطر نشان کرد:در انتخابات هم شرایط خوبی فراهم آمد تا ۱۰۷ درصد مردم با آرامش خاطر به پای صندوق های رای بیایند.

حاجتی افزود:در سال ۹۱ ،نه میلیاردوهفتصد میلیون تومان از محل تملک داراییها،۲درصد  نفت وماده ۱۸۰ داشتیم که برای ۱۸۸ پروژه پیش بینی نمودیم که متاسفانه تنها ۲۵درصد  تخصیص پیدا کردوامسال هفت میلیارد ونهصدتومان اعتبار گذاشته ایم که تاکنون کمتر از ۱۰درصد محقق شده که گفته می شودتاپایان سال به ۳۰درصد خواهد رسید.

وی با بیان این مطلب که اگر چه وضعیت اقتصادی مطلوبی نداریم اما ۲۰ پروژه با اعتباری ۴میلیون تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

حاجتی ضمن بیان این مطلب که باعنایت  ندیمی با دو وزیر جدید صنعت ومعدن وبهداشت درمان دیدار داشته ایم اذعان کرد:برای تکمیل پروژه بیمارستان به دو میلیاردودویست میلیون تومان اعتبار نیازمندیم که البته به همت نماینده محترم ،یک میلیاردوچهار صدمیلیون تومان از محل ستاد حوادث غیر مترقبه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد:برای تجهیز بیمارستان نیز به ۳میلیارد ودویست میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که فقط مبلغی از آن واریز شده است.

فرماندار شهرستان سیاهکل تشریح کرد:جهت اشتغال در بیمارستان ۷۰ نفر پیش بینی شده بود که ۵۰ نفر از طریق آزمون در دو سال گذشته جذب شده بودند .

حاجتی درخصوص جاده سیاهکل به دیلمان اظهار داشت:تعریض واحداث جاده مسیر سیاهکل به کارخانه سیمان که براثر عبور روزانه ۳۰۰ تریلی سیمان تخریب شده است قرار است در سه فاز با دو پیمانکار انجام پذیرد که هم اکنون ۵/۳ کیلومتر آن از ابتدای با اعتبار۳/۵میلیاردتومان در حال انجام است و۱۱ کیلومتر بعدی با سیزده میلیارد وپانصد میلیون تومان اعتبار در حال انعقاد قرار داد هستیم.

وی ادامه داد:در فاز سوم از لونک تا لاریخانی واز لاریخانی  به کارخانه سیمان جاده جدیدی احداث خواهد شد ضمن آنکه کارخانه سیمان فرصتی است که موجب فراهم آمدن زیر ساختها ی مهمی همچون گاز رسانی به دیلمان خواهد شد که افتتاح گاز رسانی ۱۰ روستای دیلمان رادر ایام ا.. فجر شاهد خواهیم بودو۱۸ روستا ی دیگر هم به زودی گاز دار خواهند شد.

فرماندار سیاهکل با بیان این مطلب که تمام در خواستهای ندیمی از اینجانب فقط در راستای حل مشکلات مردم بوده است اظهار داشت:بودن با ندیمی لذت بخش است زیرا تمام فکر وذکر این مرد بزرگ خدمت به مردم است وچه افتخاری از این بالاتر که اینجانب با چنین نماینده ای همکاری داشته باشم .

حاجتی تصریح کرد:فبل از آمدن به سیاهکل عده ای به اینجانب گفته بودند  که کار کردن با ندیمی بسیار سخت است اما دیدم حتی در انتخابات ،در تعیین هیات اجرایی هیچ گونه دخالت مستقیمی نکردومشاهده کردم ندیمی اهل تعامل است وذخیره ای برای استان وشهرستان می باشد.

وی در ادامه در خصوص انتخاب مدیران گفت:در حال حاضر ۲۵ مدیر ما ساکن شهرستان نیستندلذا مدیرانی که حاضر به سکونت نیستند باید جابجا شوند.

فرماندار سیاهکل پیرامون شرکت رویان چوب نیز اظهار داشت:طی بازدیدکارشناسان استان هیچ ایرادی به کار این شرکت وارد نیست.

حاجتی ادامه داد جهت درآمد زایی در شهر داری مجوزبرداشت شن از ۱۵۰۰ متر مکعب از سد سپید رود در روستای دوستلات اخذ شده است.

وی تصریح کرد:علیرغم اینکه شایعه شده است در شهرستان هیچ جنگ شادی ای برگزار نخواهد شد ،اماما موافق فراهم نمودن زمینه های شادی  برای مردم هستیم

SAM_9204

SAM_9205

About

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …

۴ comments

  1. سلام به فرماندار محترم شهرستان سیاهکل جند سئوال داشتم چرا بعضی از مدیران سنتی که در شهرسیاهکل هستند هیچ گونه تغییرو تحول صورت نگرفته است واکثر مدیران بومی نیستند تاکی شهروندان محترم شهر سیاهکل بایستی شاهد این نوع ازمدیران باشند وهمینطور بخش دیلمان …. جناب حاحتی ازشما فرماندار محترم خالصانه تقاضا داریم که بفکر مدیران شایسته و بافکر ودرخور شهرستان سیاهکل باشید

  2. باسلام به فرماندار عزیز ومحجوب شهرستان سیاهکل دربالا گفتیدکه کار کردن با ندیمی لذت بخش است وشما ادعا کردی که ۲۵ تن ازمدیران در شهرسیاهکل سکونت ندارد چرا آنها رو تغییر نمیدهید بعضی از مدیران ادعا میکنند که ما اگر هم درشهر نباشیم روح ما در شهر باشد کارهای آن اداره پیش خواهد رفت وبعضی دیگر نیز خود را به اعضای شورا وصل نموده درحالی که تا دیروز سینه چاک نماینده سابق بوده درحالی که بومی شهرستان سیاهکل نیست وبماند حرفهای ناگفته زیاد جناب آقای فرماندار عزیز………………..

    • با سلام می خواستم عرض کنم ما که نمی خواهیم حکومت خود مختاری در سیاهکل اعلام کنیم ملاک اصل شایسته سالاری وشرایط احراز می باشد خیلی از افراد که سیاهکلی هستند در خارج از سیاهکل پست های مختلف دارند پس با این تفکر بومی گزینی باید عذر همه را خواست

  3. سلام اقای فرماندار یه سوال داشتم می خواستم بدونم سیاهکل که قمتش نزدیک شهرهای نظیر شیراز است چرا باید اینقدر محروم و عقب افتاده باشد