چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارماسال در ستاد سرشماری عمومی کشاورزی: اعتمادسازی برای تحقق سرشماری عمومی کشاورزی اهمیت دارد/ فرهنگ سازی با تبلیغات صحیح مورد تاکید است

فرماندارماسال در ستاد سرشماری عمومی کشاورزی:

اعتمادسازی برای تحقق سرشماری عمومی کشاورزی اهمیت دارد/ فرهنگ سازی با تبلیغات صحیح مورد تاکید است

گیل چالانی با تاکید بر اینکه اعتمادسازی برای تحقق سرشماری عمومی کشاورزی اهمیت دارد گفت: فرهنگ سازی با تبلیغات صحیح مورد تاکید است.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، در جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی با اشاره به فرمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی اول شهریور ماه از سوی، رئیس جمهورمحترم و ابلاغ اجرای ماده ۴ قانون مرکز آمار ایران و با استناد به مصوبه ۶۲ جلسه شورای عالی کشور گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در آبان ماه سال ۱۴۰۳ به مرحله اجرا خواهد رسید.

 

مهندس گیل چالانی بیان نمود: در مدت زمان اجرای سرشماری یاد شده، تمام دستگاههای اجرایی، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شرکت‌های دولتی مکلف هستند بر اساس مواد ۵ و ۶ قانون مرکز آمار ایران نسبت به در اختیار قرار دادن تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز سرشماری اقدام کنند.

 

مهندس گیل چالانی گفت آمار و اطلاعات دقیق در خدمات دهی دولت کمک شایانی خواهد کرد و با توجه به اینکه شهرستان ماسال جز شهرستانهای دامپروری و کشاورزی است در آینده بر همین اساس تصمیم گیری می شود افزود: اطلاعات دقیق و کافی برای سرشماری بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌ها در بخش کشاورزی با هدف اجرای هر چه بهتر و با مشارکت‌های مردمی صورت گیرد وافزود: شهرداران ودهیاران در سطح شهر و روستا اصناف و بازاریان و تاکسیرانی با نصب بنرهای تبلیغاتی که از سوی واحد روابط عمومی ارسال خواهد شد در فرهنگ‌سازی سرشماری عمومی کشاورزی مشارکت داشته باشند و به همین دلیل استفاد از ظرفیت رسانه‌های فعال شهرستان به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی اهمیت بالایی دارد

About مدیر خبر1

Check Also

 ۱۸ تن مرغ گوشتی توسط مددجویان زندان لاهیجان به بازار عرضه شد

 ۱۸ تن مرغ گوشتی توسط مددجویان زندان لاهیجان به بازار عرضه شد همای خبر- نقل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *