چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار شهرستان لاهیجان :پدافند غیرعامل یک اصل لاتغیر ،ثابت و اجتناب‌ناپذیر برای کارکرد نظام در همه عرصه‌ها و خدمت‌رسانی است.


اختصاصی همای خبر/پنجمین جلسه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران به ریاست فرماندار روز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در این جلسه نیز محمودی پدافند غیرعامل را یک اصل ثابت و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تعمیق و گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل در حال اشاعه است اما تعمیق مناسباتی این فرهنگ باید به نسل‌های آینده انتقال داده شودد این امر در همه ی ادوار و اعصار تاریخ بوده است و بایستی این فرهنگ بهینه‌سازی شود و توجه و نظرها به این امر معطوف گردد .
فرماندار لاهیجان زیرکی و هوشمندی مدیران را امری مهم و اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت:
شناسایی نقاط کور و مبهم و رفع چالش ها از وظایف اصلی مدیران است مدیران باید درهر زمینه و سازمانی هوشمندانه عمل کرده و توطئه های دشمن را شناسایی و پیش‌بینی کنند و بسترِ ورود و خروج بحران را شناسایی کنند.
وی در ادامه بهره گیری از موتور های فسیلی و تبدیل آن به پمپاژهای مدرن در سال زراعی و لایروبی انهار را مهمترین اقدامات دانست و گفت :
وظیفه فرماندار و مدیران اجرایی است که از آسیب ها احتمالی جانی و مالی مردم جلوگیری کنند و این امر با صبوری و برنامه‌ریز بودن مدیران تحقق پیدا می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …