چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان : هدف از مدیریت پدافند غیر عامل کاهش آسیب پذیری جامعه است

اختصاصی همای گیلان: ظهر امروز یکشنبه ۹۷/۵/۷مهندس جانبازی فرماندار لاهیجان در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان لاهیجان گفت:هدف از مدیریت پدافند غیرعامل اعمال مدیریت به‌گونه‌ای که کمترین آسیب در هنگام بحران ها به شهرستان وارد شود .
جانبازی خاطرنشان کرد: در مدیریت پدافند غیر عامل همه سازمانها و ادارات نقش دارند و حتی باید این حساسیت در خانواده‌ها نیز ایجاد شود و رعایت پدافند غیرعامل را داشته باشند تا میزان خسارت ها کاهش یابد
وی افزود: بر اساس اعمال مدیریت پدافند غیر عامل در هنگام بحران ها امور زیربنایی دچار آسیب شوند و آسیب پذیری کاهش یابد بر این اساس در سیل باران در دیگر بحران ها حوادث در شهرستان لاهیجان کمترین آسیب بودیم. جانبازی در ادامه راه کارهای خوبی نظیر برگزاری همایش ها از جمله در حوزه چای آفات و بیماریها در بخش کشاورزی و مانورهای امداد و نجات توسط هلال احمر و آتش نشانی در سطح شهرستان برای کاهش آسیب ها و خسارت برگزار شده است و پختن آن با سوخت دوم یکی دیگر از این اقدامات بود که در شهرستان اجرا شد را پیشنهاد کرد.
جانبازی اجرای طرح رینگ آبرسانی به شهر لاهیجان با اعتبار ۵/۵ میلیارد تومان تقویت شبکه های برق رسانی و افزایش توان الکتریکی شهرستان تا ۳۳% از جمله اقداماتی است که در پدافند غیر عامل برای جلوگیری از کاهش آسیب در هنگام بحران ها به شمار می روند.

خبرنگار: آتنا و شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …

One comment

  1. آقای فرماندار خسته نشین از این همه تلاشی که میکنی!!!
    میشه بفرمایین حاصل این همه حرفهای قشنگ این چند مدتتون چی بوده ؟!
    ماشاا… جلسات متعدد در مورد کنترل بازار جواب داده و تقریبا تموم مغازه دارها دارای لاهیجانو ورشکست کردین از بس جنس ارزون فروختن !!!
    حالا هم پدافند غیرعامل ، اساسا حضور اون فرد در راس گیلان بعنوان مسئول پدافند غیر عامل جای تامل وسوال داره بعد انتظار دارن مردم این حرفهای قشنگ وجلسات بی خاصیتتون چیزی گیر مردم بیاد !!
    بسه این همه بازی مثل عروسکهای خیمه شب بازی …