چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است

همای گیلان: فرماندار لنگرود با بیان اینکه مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است، گفت: در شهرهای کومله، اطاقور، چاف و چمخاله در بحث اورژانس با مشکل مواجه هستیم.

سیدرضا جوادپور ظهر امروز درجلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و ۲۵ کارمند شهید شهرستان در سالن فرمانداری لنگرود اظهار داشت: وجود با برکت امام هشتم(ع) از نظر مادی و معنوی برای کشور ما نعمت است.

وی افزود: در هفته دولت امسال که به نام “امید و نشاط” نامگذاری شده ۱۱۶ پروژه با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی، آبرسانی، فضاهای آموزشی، گازرسانی، نهضت آسفالت و ساخت خانه مسکونی محرومان است.

فرماندار لنگرود از بی‌مهری مدیریت اورزانس گیلان انتقاد کرد و گفت: دهستان لات لیل مدت دو سال است که فاقد اورژانس است در حالی‌که کلیه امکانات آن آماده و مهیا بوده اما فاقد پرسنل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است، اعلام کرد: در شهرهای کومله، اطاقور، چاف و چمخاله در بحث اورژانس با مشکل مواجه هستیم.

جوادپور از برگزاری همایش ۱۵۰۰ نفری آزادگان گیلان در این هفته در شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار داشت: مراسم تجلیل از این آزادگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

فرماندار لنگرود از مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان خواست با دستگاه‌های اطلاع رسانی شهرستان همکاری کنند و عملکرد خود را به مردم بگویند.

وی اعلام کرد: شهرستان  لنگرود امسال میزبان دو مسابقه کشوری در شهرستان چاف و چمخاله است که مسابقات کاراته کیوکوشین از ۲۹ مرداد و والیبال ساحلی کشوری از ۱۴ شهریور تا  ۱۷ شهریور در این شهرستان برگزار می‌شود.

 در این نشست از دو ورزشکار لنگرودی به نام‌های سامان رضی در رشته وزنه‌برداری و مهری فلاحی در والیبال نشسته  که در مسابقات پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل از شهرستان لنگرود شرکت داشتند تقدیر و تشکر شد.//تسنیم

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …

One comment

  1. درچهار سال قبل هر کوره دهات لنگرود هم با لابی های نماینده تان صاحب پایگاه اورژانس شد. این اسمش بی مهریه. شهرتان را با وضعیت اورژانس در شهرستانهای دیگر استان مقایسه بفرمایید، بعداً افاضات کنید بزرگوار…