چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه رضوانشهر: آغاز هفته بسیج در رضوانشهر با بیش از ۱۵۰ برنامه

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدای بسیجی از برگزاری بیش ا ز ۱۵۰ عنوان برنامه طی این هفته در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی همای گیلان، سرهنگ دوم پاسدار سید اکبرقاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج و تقارون این ایام با هفته وحدت گفت: با توجه به اینکه امسال هفته وحدت با هفته بسیج تقارن یافته، در تلاش هستیم تا با برگزاری برنامه‌ هایی متنوع و وحدت آفرین، اهدف مورد نظر را تحقق بخشیم.

وی بیان کرد: امروز بسیج بعنوان موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و چشم بینای کشور و ملت است که برای امنیت، عمران و آبادانی این مملکت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

ایشان ضمن بیان خدمات و اقدامات متععد صورت گرفته از سوی بسیج گفت: توقف ماشین جنگی دشمن و بی اثر کردن تهدیدات سخت از جمله اقدامات مهم بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: طی هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه را در سطح این شهرستان در دست اقدام داریم که برگزاری صبحگاه دانش آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی، افتتاح مسکن محروم مدد جویی، یادواره های شهدا، خدمات پزشکی، اردو های جهادی، نشست های سیاسی و بصیرتی و غیره از آن جمله است.

وی به تشکیل بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به ‌فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) بر این اعتقاد بودند که بسیج می‌تواند نظام و انقلاب را بیمه کند و ازاین ‌رو به‌ درستی و با علم و درایت، دستور تشکیل آن را صادر فرمودند.

سرهنگ قاسمی به حضور فعال بسیج درصحنه‌های علمی، آموزشی، تربیتی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، نظامی، اشاره کرد و گفت: با حضور بسیج در عرصه‌های مختلف بسیاری از دسیسه‌های دشمنان خنثی‌شده است که نمونه بارز آن فتنه‌های مختلف دشمن در سال‌های مختلف بود که حضور مردم و بسیج در کنار هم توانست آتش این فتنه‌ها را خاموش کند و دشمن را از وصول به اهدافش نا امید کند.

فرمانده سپاه رضوانشهر در ادامه به اهمیت وجود بسیج اشاره کرد و گفت: تا بسیج هست دشمنان نخواهند توانست مردم و کشور عزیزمان ایران را تهدید کنند و دشمن به این موضوع کاملاً واقف است، لذا تا می‌تواند دست از توطئه علیه بسیج برنمی‌دارد.

وی با اشاره به ساخت و آماده سازی مسکن محرومان از سوی سپاه این شهرستان برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی سال گذشته به میزان ۵۰ واحد مسکن مددجویی از سوی سپاه این شهرستان ساخته شد و تحویل نیازمندان گردید و امسال نیز ۱۳ واحد مسکن مدد جویی را در دستور کار داریم و یک واحد آن در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …