چاپ مطلب چاپ مطلب

متلاشی شدن باند سارقان کابل برق در رودسر

متلاشی شدن باند سارقان کابل برق در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از انهدام باند سارقان کابل برق با کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ “سید جلال الدین جوانمردی” با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق و شکایات مردم در این خصوص، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودسر با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک سارق را در این پرونده‌ها شناسائی و وی را حین ارتکاب سرقت در سطح شهر رودسر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اذعان داشت: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات فنی پلیس به ۷ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان‌ رودسر با همدستی یک سارق ۴۱ ساله اعتراف کرد.

این مقام انتظامی به دستگیری همدست سارق در عملیات ضربتی دیگر در شهر رودسر اشاره کرد و اظهار داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اعلام اینکه پیشگیری از وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

About مدیر خبر1

Check Also

اهم مطالب خطبه های امروز رودسر به امامت حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه رودسر

اهم مطالب خطبه های امروز رودسر به امامت حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه رودسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *