چاپ مطلب چاپ مطلب

محمد احمدی به عنوان فرماندار جدید لاهیجان معارفه شد/ نیکفر در شورای اداری لاهیجان: از هیچ احدی توقع شخصی نداشته و نخواهم داشت

اختصاصی همای گیلان: مراسم معارفه فرماندار جدید لاهیجان همزمان با شورای اداری شهرستان وباحضور استاندار،معاون سیاسی استاندار،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس و دیگر مسولین استانی و شهرستانی در فرمانداری لاهیجان برگذار شد.

نجفی استاندار گیلان در این نشست گفت:انتقادهای سازنده و دلسوزانه ایی که گاها مطرح می شود کارساز خواهد بود و همه طالب ان هستند اما انتقادهایی که از کینه و حسادت به زبان آورده می  شود در میان مدت و کوتاه مدت خود را نشان خواهد داد و ماهیت ان به همه ثابت خواهد شد.
نجفی با اشاره به اینکه کسرایی فردی متدین و پرتلاش بود افزود:تلاش کردیم تا از همچنان از حضور وی  استفاده کنیم اما با توجه به فرا رسیدن زمان بازنشستگی و ضرورت تمکین از قانون این امر میسر نشد .

photo_2016-06-26_00-19-38

استاندار گیلان ،  لاهیجان را شهری با پتانسیل های بالا و مردم لاهیجان را افراد با شرافت،متدین،باتدبیر و دارای تفکر دانست و اضافه کرد:در دوران جوانی نیز در بسیاری از راهپیمایی ها یی که در لاهیجان برگزار میشد حضور داشتیم و در کلاس هایدرس  ایت الله قربانی نیز شرکت میکردیم از این رو شناخت کافی نسبت به پتانسیل های شهر لاهیجان دارم.
وی افزود:برای جایگزینی جناب کسرایی به دقت رصد شد تا فردی مناسب انتخاب شود که به مسائل روز اقتصادی و ستاسی اشراف کامل داشته باشد و در کار فرمانداری هم تجربه داشته باشد.
محمد علی نجفی بیان داشت:بیش از ۲۰ سال نسبت به جناب احمدی شناخت دارم و در حوزه های اقتصادی،اجتماعی و کار در بخش فرمانداری تجربه خوبی دارد و اعتقاد من این است که فرد توانمند در این بخش خواهد بود.
استاندار گیلان در ادامه گزارش از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان گیلان ارائه نمود.

حجت السلام عبدالله زاده امام جمعه شهرستان لاهیجان نیز در این نشست بیان داشت:در زمان حضور کسرایی به عنوان فرماندار وفاق و همدلی خوبی را در شهرستان شاهد بودیم و با اخلاق نیکویی خود تلاش نمود بهداشت روانی را در شهرستان ایجاد نماید.
امام جمعه لاهیجان افزود:فرماندار نقش اساسی در مدیریت شهرستان را ایفا می کند و امیدواریم جناب احمدی که فرماندار جدید شهرستان هستند بتوانند با نظم و مدیریت و ویژگی یک مدیر اسلامی به مردم خدمت کند .
نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه بسیاری در فضای مجازی تلاش می کنند تا بنده را مخالف این معارفه نشان دهند گفت:من هیچگاه از هیچ احدی توقع شخصی نداشته و نخواهم داشت و همواره پیگیر منافع مردم خواهم بود.
نیکفر اضافه داشت:ما همواره پای اسلامیت این نظام و مردم ایستاده ایم و به تمامی کسانی که تلاش می کنند تا با فعالیت های دولت محالفت کنند توصیه میکنم تا در انجام وظایف دولت مشکل و خلل ایجاد نکنند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود:گاهی مخالفت ها از روی دلسوزی است و دولت نباید این مخالفت ها را به عنوان دشمنی تلقی کرده و در برابر آن ها واکنش نشان دهد.
وی اظهار داشت:عده ای در گوشه و کنار و در نشست های مختلف علیه من صحبت می کنند و من بارها گفته ام در این خصوص موضع گیری نخواهم دانست و کینه و عداوتی هم در مخیله من وجود نخواهد داشت.
نیکفر عنوان داشت:من نسبت به همه ی مردم چه انهایی که به من رای دادند وچه انهایی که به کاندیدای دیگری رای دادند احساس مسولیت میکنم و دولت نیز باید به همه مردم چنین دیدگاهی داشته باشد چرا که این تقسیم بندی جناحی مارا به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.
کسرایی فرماندار سابق لاهیجان دراین نشست گفت:خدا را شاکرم که این توفیق به من داده شد تا حدود ۲۲ماه در شهرستان لاهیجان در خدمت مردم باشم م بتوانیم اقداماتی که دولت سرلوحه کار خود داشته و به عنوان شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر بود را توانستیم عملیاتی کنیم و همه مردم از آن بهره مند خواهند شد.
کسرایی افزود:امروز بسیار خوشحالیم که بسیاری از شاخص های توسعه ایی و عمرانی و پایدار این شهرستان ارتقا یافته است و در اینده این عملکرد ماست که از ما به یادگار خواهد ماند .
کاظم کسرایی ضمن تشکر از کسانی که در این مدت او را یاری نموند بیان داشت:علی رغم اینکه شاخص برخورداری گاز شهرستان از بسیاری از شهرهای استان پایین تر بود ظرف مدت یکسال توانستیم با ۴۰ میلیارد اعتبار ۹۰ روستا را گازرسانی کنیم
وی اضافه کرد:در حوزه راه توانستیم در طول ۱ سال بیش از ۶۰ کیلومتر را آسفالت کنیم و همچنین در سال ۹۴ توانستیم ۲۸۰۰هکتار از اراضی شهرستان را طرح تصیح کنیم و اینها بخشی از اقدامات انجام شده در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید بوده است.
وی در پایان از تلاشها و همکاری تمام دستگاههای اجرایی و عملیاتی و همچنین مردم شهرستان لاهیجان در جهت خدمت رسانی تشکر و قدردانی نمود.

سیدمحمد احمدی که پیش از این فرماندار رودبار بود ۳۰ خردادماه با حکم استاندار گیلان به عنوان فرماندار لاهیجان منصوب شد.

photo_2016-06-26_00-11-51 photo_2016-06-26_00-11-55 photo_2016-06-26_00-12-01 photo_2016-06-26_00-12-04 photo_2016-06-26_00-12-18 photo_2016-06-26_00-19-28 photo_2016-06-26_00-19-30 photo_2016-06-26_00-19-36 photo_2016-06-26_00-19-49 photo_2016-06-26_00-20-06 photo_2016-06-26_00-20-09

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …

One comment

  1. فکر نکنم نیکفر هم بتونه کاری برای عمران ابادی سیاهکل بکنه