چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر مجتمع تفریحی و توریستی روشن بهار لاهیجان آنچه مرا سیراب می کند لذت مردم از باع است نه بهره اقتصادی

 اختصاصی همای گیلان:یشتر مردم لاهیجان رضا چایچی را به عنوان یک کارخانه دار چای می شناسند اما او با مشاهده وضعیت بد چای در کنار این کار مبادرت به احداث باغی زیبا و تماشایی که طعنه به بهشت شداد می زند کرد است که احداث کافی شاپ در کنار این دو ،مجتمع تفریحی و توریستی روشن بهار را دیدنی تر کرده است خبرنگار ما گفتگویی صمیمی با ایشان انجام داده است که با هم آن را می خوانیم.

SAM_0679

رضا چایچی ابتدا ضمن توضیح در خصوص کارخانه چای گفت : حدود ۷۰ سال پیش مرحوم پدرم (یوسفعلی چایچی) در مرکز شهر لاهیجان کارخانه چای ، برنجکوبی و ابریشم کشی داشت لذا اینجانب سعی کردم دنبال روی شغل پدرم باشم و در روستای کتشال با هزینه شخصی مبادرت به احداث کارخانه چای در سال ۱۳۸۱ بنمایم ولی در همان سال بحران چای آغازشد اینجا بود که تصمیم به ایجاد کارهای دیگر در کنار کارخانه چای گرفتم و مجتمع تفریحی و توریستی ای به مساحت ۷۰۰۰ متر و باغ عروس (جهت بازدید عروس و داماد) که در آن درختان کاج بسیار زیبا گل و گیاه ، آبشار ، آبنما ، کلبه های سنتی ، برکه ، استخر نمادین وجود دارد وکوه های بلند سرسبز اطراف آن را محصور کرده اند که چشم هر بیننده ای را مسحور خود می کند.

 مدیر این مجتمع در ادامه اظهار داشت : این مجتمع همچنین دارای سفره خانه سنتی است که در این مجتمع احداث شده است که شامل رستوران ، کافیشاپ و اتاق عقد می باشد.

وی با اعلام این مطلب که ۱۵ تا ۲۰ نفر در این مجتمع مشغول به کار می باشد اذعان داشت : از تمام نقاط کشور از این باغ بازدیدمی نمایند. ضمن آنکه هر چند گاهی مورد بازدید مسافرین خارجی قرار می گیرد.

چایچی تصریح کرد : یکی از دلایلی احداث باغ گل و گیاه علاوه بر علاقه ، روح لطیف است که هم اینجانب و همسر و فرزندانم از آن بهرمندهستیم و همچنین احساس میکنم که این کار یکی از نیازهای اساسی لاهیجان است واین شهرزیبا باید چندین باغ این چنینی داشته باشد.

لذا بنده عاشقانه دوست دارم در گیلان و این شهر باغهای این چنینی احداث شود تا موجب آرامش مردم گردد.

چایچی یکی از ویژگیهای دیگر این باغ را داشتن چشمه آب دانست و توضیح داد : آب این چشمه بر میزان گردشگران باغ افزوده است و هر روز مردم زیادی آب شرب آن را جهت استفاده به خانه ها می برند.

t3_431122623467_579 SAM_0671 SAM_0644 SAM_0651 SAM_0662 SAM_0643 SAM_0634 SAM_0623 SAM_0624 SAM_0625 SAM_0624 SAM_0622---Copy

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …

One comment

  1. عبدالواحد سوران ناچیتی

    سلام و درودو ادب و احترام
    در سفری کاری به رشت، با شناختی که از قبل داشتم، به لاهیجان و به قریه ی کته شال و باغ زیبای آقای منصور چای چی رفتم و در غروبی دلگیر، دلم از مهمان نوازی و رفتار خوب ایشان شاد شد. امیدوارم بتونم از چای های ایشان برای رونق کسب و کار خودم تهیه کنم..