چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل باشگاه همیاری سیاهکل:باعدم حضوردوتیم لیگ برترجوانان باشگاه های گیلان قهرمانی به سپیدرودهدیه شد

اختصاصی همای گیلان:همان طوری که می دانیدباشگاه جوانان همیاری سیاهکل امسال به مقام نائب قهرمانی لیگ برترجوانان باشگاه های گیلان( باوجودعدم حضوردوتیم دربازیهای اخردرمقابل سپیدرودرشت )دست یافت خبرنگارما گفتگویی بارضا افروزمدیرعامل گفتگویی ترتیب داده است باهم این گفت وشنود می خوانیم:

download

س:لطفاخودتان رامعرفی کنیدودرخصوص باشگاه همیاری توضیح بفرمائید.

ج:باینجانب رضا افروز موسس و مدیر عامل باشگاه همیاری خوشحالم که  بعد فعالیت ۱۸ ساله اینجانب در تیم داری وپس از ۲۲ سال باشگاه فوتبال درسیاهکل درسال ۹۰ با استعانت از خداوند بزرگ ،آرزوی زنده یاد بیژن فتحی ، پشتیبانی مردم و وجود استعدادهای بالقوه،حمایت مربیان و داوران بومی ،تشکیل تشکیل مدرسه فوتبال توسط خلیلی مبادرت به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی همیاری نمودم.ا تشکر از شما که این وقت را در اختیار بنده گذاشتید جا دارد در شروع عرایضم تشکری از مردم با تعصب و ورزش دوست سیاهکل وهمچنین  مربیان( سید محمد خلیلی، محمد مهدی زاده ، عابد حیدری )، اعضای تیم و سرپرست تیم کامران صارمی ،پزشک تیم محمد اصغری که همواره پشتیبان تیم بودند و همچنینروابط عمومی آقای سعید خرسندی .تشکریداشته باشم.

س:لطفابفرماییدطی این مدت چه مقامهای کسب نموده اید؟

ج:همانطوریکه مستحضر هستید از سال تاسیس لغایت ۹۳  توانستیم قهرمانی در لیگ دسته اول جوانان گیلان و نابت قهرمانی (قهرمان گونه) که بی شک شایسته ترین تیم در این دوره از مسابقات بودیم را در کارنامه فعالیت  خود ثبت نمائیم.

س:تیم شمادرچه رده فوتبال استان فعالیت دارد؟

ج:لیگ برتر جوانان گیلان و اخیرا لیگ دسته اول بزرگسالان گیلان

3

س:امسال برای تیم داری چقدر هزینه نمودید؟

ج:حدودا دویست میلیون ریال در رده جوانان که تامین مالی عموما از طریق مردم فهیم کانون هواداران، اسپانسرهای روی پیراهن ،کمک های تشویقی نماینده و شهرداری و هزینه ها صرف شده از طریق خودم انجام می پذیردامابا توجه به اینکه در رده جوانان بار مالی وجود ندارد کلیه ملزومات ورزشی به صورت قابل توجهی تهیه می شود ولی فقط به چند نفر از بازیکنان شهرستانهای  اطراف   از جمله املش، استانه،لاهیجان و غیره هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می شود. در صورتی که هزینه بزرگسالان در سال جاری درصورت مدیریت صحیح حدودا پانصد و پنجاه میلیون  ریال برآورد شده است.

س:آقای افروز همگان انتظارقهرمانی لیگ راازشما داشتنداماچه شدکه قهرمانی راازدست دادید؟

ج:متاسفانه برگه هایی در فوتبال ر قم می خورد که باید صبر را پیشه کنیم. علیرغم همه شایستگی با ۱۲ گل خورده ۳۵ گل زده تفاضل ۲۳+و ۱۵ برد، ۳ مساوی تنها ۴ باخت و۴۸ امتیاز  و هم امتیازبا سپیدرود رشت و به دلیل عدم حضور ۲ باشگاه کوثر رشت و سبحان دارو رشت در مقابل سپیدرود به حکم تفاضل گل کمتر به نائب قهرمانی رسیدیم. همچنان سوالهای بی پاسخ باقی ماند  . لذااز مسئولین میخواهم به این مسئله رسیدگی نمایند.

س:بیشترامتیازات امسال شما رادرکدام نیمه فصل کسب نموده اید؟

ج: در نیم فصل دوم .از ۱۱ بازی ۹ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی درحالیکه همین تیم سپیدرود رشت را دردو دیدار رفت و برگشت شکست دادیم و دیگر تیمهای انزلی و رشت هم ازماشکست خوردند.

 

س:برنامه شمابرای سال آینده چیست؟

ج:حضور قدرتمند در لیگ دسته اول بزرگسالانگیلان تا بتوانیم برگ دیگری از تاریخ ورزش فوتبال سیاهکل را رقم بزنیم.

س:حرف پایانی؟

ج:در پایان از پیگیریهای اخیر نماینده محترم از طریق وزیر ورزش و مدیر کل محترم استان درخصوص احقاق حق باشگاه، مسئولین ورزشی روستاهای فشتال ، پنابندان ، شهرداری وشورای شهر، نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران ، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات فوتبال سیاهکل ، جراید و عزیزانی که اینجانبرا در این مهم یاری دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم. باشد که در آینده با انگیزه بیشتر راه را ادامه هم.

با تشکر فراوان از مدیر عامل ، کادر فنی ، اعضای باشگاه و عوامل باشگاه شهرداری ماسال که بازی جوانمردانه در روز آخر مقابل سپیدرود رشت به نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است در سال گذشته با توجه به زحمات مربیان خلیلی و مهدی زاده تیم نوجوانان همیاری به ایشان انتقال یافت.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …

۴ comments

  1. خسته نباشید عالی بود

  2. اقای افروز ناحقی در فوتبال بی داد می کند مطمئنا نمی توانید چیزی را ثابت کنید

  3. ضمن تبریک وخسته نباشیدهرجا نام سیاهکل بدرخشد دست مریزاد

  4. انشاالله روزی به مقام قهرمانی برسید خسته نباشید