چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرعامل شرکت گاز گیلان عنوان کرد؛ خدمت‌رسانی شرکت گاز گیلان به‌عنوان استان معین به مناطق محروم کشور

مدیرعامل شرکت گاز گیلان عنوان کرد؛

خدمت‌رسانی شرکت گاز گیلان به‌عنوان استان معین به مناطق محروم کشور

 

همای خبر/ مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: شرکت گاز گیلان به‌عنوان استان معین به مناطق محروم کشور همچون استان سیستان و بلوچستان گاز رسانی می‌کند.

 

به گزارش همای خبر؛ عیسی جمال نیکویی در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد اظهار داشت: ۸۱۰ هزار مشترک در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشتند.

 

وی افزود: این تعداد مشترکان باعث ۱۸۱ میلیون مترمکعب صرفه جویی در مصرف گاز شدند که هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی به این آنان برگشت داده شد.

 

جمال نیکویی صرفه‌جویی مشترکان و ذخیره گاز را اطلاع رسانی خوب رسانه ها عنوان کرد و یادآور شد: از همه فعالان رسانه تقاضا داریم باز هم این روند را ادامه داده تا همه از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

وی همچنین ادامه داد: مصرف گاز در کشور ما به جهت زیرساخت‌های نامناسب و به اندازه کشورهایی است که چند برابر ما جمعیت دارند بنابراین نیاز است تا همه در امر صرفه‌جویی همت و مشارکت داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد: برای کاهش مصرف گاز در گیلان باید فرهنگ سازی مطلوب و با کیفیت در این راستا انجام شود تا شاهد اتفاقات خوب در سطح ملی باشیم.

 

وی وضعیت گازرسانی گیلان را مناسب دانست و گفت: طی سال گذشته در تحقق اهداف محوله خوب عمل شد و ۹۷ درصد از بودجه تخصیصی را جذب کردیم.

 

جمال نیکویی به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در گیلان نیز اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر ۹۷/۴ درصد از روستاهای استان گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و طی ۱۸ ماه اخیر نیز عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا را آغاز کردیم که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعداد دیگری از روستاها نیز طی هفته دولت اتمام می یابد و تا پایان سال نیز همه این روستاها از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان همچنین در خصوص گازرسانی به استان سیستان بلوچستان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت گازرسانی گیلان مناسب است، به عنوان استان معین انتخاب شدیم و عملیات گازرسانی به پنج شهر استان سیستان و بلوچستان که جزو مناطق محروم هستند را برعهده گرفتیم که با توجه به شرایط سخت آب و هوایی، خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و به زودی نیز هر پنج شهر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

 

گفتنی است، در پایان از خبرنگاران فعال این حوزه تجلیل بعمل آمد

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به مردم رشت بابت انتخاب افرادی پر تلاش و خدوم در جایگاه اعضای شورای رشت تبریک می گویم

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با اعضای شورا و شهردار رشت: به …