چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقات ووشوی کشوری به میزبانی شهرداری کلاچای برگزار می شود

شهردار کلاچای در نشست مسابقات کشوری ووشو  گفت : باتوجه به هماهنگی ای که با اعضای شورای شهر ، رایزنی ای که با اداره ی ورزش و جوانان و هیئت ووشو ی بخش داشتیم و همچنین باتوجه به سیاست جدید شهرداری کلاچای، مسابقات کشوری ووشو در این شهر به میزبانی شهرداری برگزار خواهد شد .

بائوج لاهوتی افزود: هدف از اینکار گسترش دیدگاه شهرداری در همه رشتهای ورزشی است تا فقط به فوتبال منتهی نشود و انتظارات سایر رشته های ورزشی را نیز برطرف سازیم .

وی ادامه داد : شهرداریها مبالغ بسیار سنگینی برای ورزش هزینه می کنند که آن هم فقط به ورزش فوتبال می رسد .

شهردار کلاچای اظهار کرد:همچنین این شهرداری در ایام الله فجر مسابقات کشتی گیله مردی را در برنامه ی ورزشی خود داشت با وجوداینکه جعفر عابدینی رئیس کمیته کشتی گیله مردی استان که یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای هستند اما متاسفانه بدلیل بحران برف این مهم محقق نگردید .

IMG_8151

لاهوتی افزود : مسابقات کشوری ووشو استارت خوبی است تا هم سیاست جدید شهرداری به نمایش گذاشته شود و هم ورزش هیجان انگیز ووشو در این شهر ورزش دوست با میزبانی شهرداری علاقمندان ورزش را دور هم جمع کند .

وی با بیان اینکه مجوز برگزاری مسابقات از فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داده شده است افزود : افتتاح ان مسابقات را ۳۰ بهمن ا و شروع مسابقات را در روزهای یک و ۲ اسفند خواهد بود.

وی در پایان گفت هدف از برگزاری این مسابقات لذت جوانان شهر ما از این ورزش جذاب و کشف استعدادهای پویا ش در این ورزش است، امیدواریم با همکاری و تعامل همه مسئولین امر این مسابقات در خور شأن مردم کلاچای و با کیفیتی مناسب برگزار گردد

About

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …

۴ comments

  1. آفرین به لاهوتی خلاصه یک نفر آمد وفهمید که کلاچای فقط فوتبال نیست . آقای شهردار خسته نباشی و ممنون

  2. داشتن شهردار جوان با تفکرات جدید و به روز نتیجه اون همینه . آقای شهردار خسته نباشید

  3. ورزشی که طرفدار نباشد چه فایده آقای شهردار کلاچای عشق فوتبال داریم

  4. پس با این حرف شهردار باید بی خیل تیم فوتبال کلاچای شویم دیگه تیمی که سالها برای آن زحمت کشیده شده است آفرین به آقای شهردار.