چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون استاندار گیلان: فراهم شدن زیرساخت‌ها رونق اقتصادی لنگرود را افزایش می‌دهد

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: با تامین زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار می‌توان زمینه اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی را در لنگرود فراهم کرد.

به گزارش همای گیلان محمد احمدی‌پور عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت الهی است که با رهبری امام راحل و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید.

وی با اشاره به نامگذاری سال «حماسه سیاسی و اقتصادی»، افزود: در انتخابات ۲۴ خرداد ماه امسال با تدبیر مقام معظم رهبری و پیروی مردم از ولی فقیه توانستیم برخلاف تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده بودند شاهد یک انتخابات پرشور بودیم.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم و بالابردن سطح رفاه آنها با توسعه اقتصادی را از اهداف دولت برشمرد و متذکر شد: بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش فرمانداران باید در افزایش رونق اقتصادی و فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری باشد، تأکید کرد: اشتغال و ازدواج جوانان بزرگ‌ترین معضل جامعه است که با توسعه و رونق اقتصادی بخش عمده‌ای از آن برطرف می‌شود.

احمدی‌پور لنگرود را شهرستانی با نقاط قوت فرهنگی و توان اقتصادی بالا دانست و افزود: لنگرود در گذشته به عنوان قطب اصلی معاملات برنج و کرم ابریشم گیلان در کشور بود که از دست رفت.

وی لنگرود را دارای طبیعت بکر نظیر کوه، جلگه‌های سرسبز و ساحل زیبای چمخاله با ظرفیت بالای گردشگری دانست و اضافه کرد: با تامین زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار می‌توان زمینه اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی را در منطقه فراهم کرد.

فرماندار جدید لنگرود نیز در ادامه جلسه مذکور با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین افتخار آفرینان این شهرستان هستند، اظهار کرد: مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

سید رضا جوادپور خدمت بی‌منت را از اهداف دولت تدبیر و امید دانست و افزود: ما باید از هر گونه اختلاف و تفرقه‌افکنی پرهیز و برای توسعه شهرستان تلاش کنیم.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …

۲ comments

  1. باتشکر از شهردار محترم خواهشمندم که در بازسازی آسفالت لنگرود تلاش بیشتری به عمل آورید وسطح شهر وکمربندی لنگرود به لاهیجان واملش به لنگرود در شب بسیار تاریک است وهیچ لامپی در کمربندی ها روشن نیست وخطر تصادف درشب بسیار بالاست ,«مخصوصا قسمت دریاسر»واوایل «کمربندی لنگرود به لاهیجان» ودر شب بسیاری از زمین داران در لنگرود واملش کاه به آتش می کشند که این عمل در رشت غیر قانونی است وبا آن برخورد میشود اما «اینجاکسی ّبا ان عمل برخورد نمی کند» بسیار هوا آلوده است ونمیتوان نفس کشیدو مترسواران در لنگرودبسیار بی قانون عمل میکنندومخصوصا شبها که بیرون می ایند چراغ هم ندارند وبیش از ظرفیت مسافر سوار میکنند آقای شهردار لنگرود جسارت مرا بپذیرید ولطفا با این مشکلات رسیدگی کنید ممنونم .واز این سایت هم تشکر می کنم که این امکان را فراهم نمود که بتونیم مشکلات شهرمان را باشهردار محترممان درمیان بگذاریم.

  2. ببخشید اینجا تصحیح میکنم به جای شلمان به لنگرود گفتم املش به لنگرود