چاپ مطلب چاپ مطلب

نائب رییس شورای شهر رحیم آباد: صورتجلسه آقای جعفری توسط نامه رییس شورا به فرماندار، باطل شد و محمدی شهردار رحیم آباد است

طی نامه ای توسط رئیس شورا صورتجلسه انتخاب مازیار جعفری بعلت نداشتن وجاحت قانونی باطل شد.

اختصاصی همای گیلان: مدتی است شایعات زیادی مبنی بر برگزار نشدن تودیع و معارفه شهردار رحیم آباد و رای دیوان عدالت مبنی بر شهردار شدن مازیار جعفری بر سر زبان هاست و شایعات زیادی را در سطح شهر رحیم آباد ایجاد کرده است که با حضور در صحن شورای شهر و گفتگو با اعضای شورا سعی در پایان دادن به آن هستیم.
?قربانی نائب رییس شورای شهر در گفتگو با همای خبرگفت : پس از جلسه انتخاب شهردار ( مازیار جعفری) و عدم ارسال صورتجلسه توسط رییس شورا، کپی صورتجلسه را پس از ۳ هفته طی نامه ای به فرماندار رودسر ارسال نمودم و ۳۵ روز منتظر ماندیم تا مسئولین شهرستان و استان پاسخگو باشند که نبودند و ما هم نمی توانستیم شهر را بی کلانتر بگذاریم و بایستی شهردار را انتخاب می کردیم
♦️قربانی افزود: پس از ارسال نامه دوم توسط آقای ابراهیمی به فرمانداری مبنی بر وجاحت نداشتن صورتجلسه آقای جعفری، تصمیم به برگزاری جلسه برای انتخاب شهردار گرفتیم و محمد محمدی با ۳ رای موافق و ۲ مخالف شهردار شد
➖خبرنگار: مازیار جعفری نامه و حکمی را بعنوان شهردار شدنش از دیوان عدالت به شورا تقدیم داشته چنین چیزی صحت دارد؟ اگر دارد چرا تاکنون شورای شهر نسبت به پاسخ حکم قضایی اقدامی نداشته است؟
?قربانی پاسخ داد: داخل حکم آقای جعفری و همچنین نامه ایشان ذکر به درج نامه به مکان و اداره ی خاصی نشده است و در حکم نیز آمده است به خواسته ی صدور دستور موقتی و این جمله نشان می دهد که این حکم یکطرفه صادر شده است و به نامه ای که وجاحت قانونی نداشته و باطل شده است نیز اشاره نشده است و به اعتقادم این مسئله قابل پیگیری است.
?وی ادامه داد: آقای استاندار باید تکلیف را روشن کند و اگر بگوید اقای جعفری براساس این حکم شهردار است ما تمکین می کنیم
➖خبرنگار : مگر سیکل اداری اش نباید طی شود ؟ آیا شورای شهر نباید براساس سلسله مراتب اداری این روند را پیگیری کند ؟ نامه مازیار جعفری خطاب به رییس شورا است و تقاضای پیگیری نشده است
?قربانی اظهار کرد : ما شهردار انتخاب کردیم و از حق و حقوقش نیز دفاع کردیم و هیچ ترس و هراسی از هیچ فردی نداریم چرا که دفاع و حمایت از مردم و حق و عدالت وظیفه ماست .
♻️وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در روند کار مردم پیش نیامده و نمی آید افزود : مردم نگران امورات خود در شهرداری نباشند و همانند روزهای گذشته می توانند به شهرداری بیایند و کارهای خود را دنبال کنند و پیگیری خواهد شد محمدی همچنان شهردار رحیم آباد است.

خبرنگار: مرضیه عسکری

 با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …

One comment

  1. آقا این شوراها کلا منحل کنن بزارین این مردم یه نفس راحت بکشن .از وقتی شوراها لومد فقط دزدی و چپاول دعواست . بخدا اگه شهردار رو استاندار انتخاب کنه هم به نفع مردمه و هم به نفع کشور !!