چاپ مطلب چاپ مطلب

ندیمی: پروژه هایی راکه خودم درگذشته پیگیری کرده ام تمام خواهم کرد هرچند بعضی از این پردژه ها توسط کسان دیگر قیچی زده شده باشد

اختصاصی همای گیلان: نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  در مراسم افتتاح گاز دیلمان گفت: خدا را شاکرم که در روز فتح خرمشهر هرچند دیر اما یکی از عوامل توسعه اصلی شهر و بخش دیلمان افتتاح می شود.

SAM_0818

ایرج ندیمی افزود: پیش از این جلسه ظهیری مدیرعامل گاز استان عنوان می کرد ما باید از مردم عذرخواهی کنیم چرا که این پروژه قرار بود ۶ سال پیش افتتاح گردد اما ما فرصت را از دست دادیم.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل اختلاف ما با نور موسوی عدم رعایت عدالت در گاز رسانی بود و وقتی به آمار درصد برخورداری گاز سیاهکل نگاه می کنیم خواهیم دید که این شهرستان رقم آخر را دارد یا در زمان مجلس هفتم درصد برخورداری گاز لاهیجان در صدر بود اما در چهار سالی که نبودیم از خیلی از شهرستان های دیگر عقب ماندیم که هم اکنون از متوسط استانی هم پایین تریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: افتتاح گاز در دیلمان موجب ترقی این بخش خواهد شد زیرا با مهیا شدن زیرساخت ها شکوفایی اقتصادی و توسعه فراهم خواهد شد.

ندیمی تصریح کرد: از بدو نمایندگی در مجلس شورای اسلامی همیشه برای خود و مردم هدفی تعریف کردم و سعی نمودم بعد از تشخیص و تصمیم آن را به منصه ظهور و عمل برسانم و گازرسانی، ساخت کارخانه سیمان، بازسازی مدارس، پوشش تلویزیونی، از جمله این موارد می باشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از کارهایی که توسط اینجانب در مجلس ششم و هفتم پیگیری شده بود در زمان اقتصاد رویایی به حال خود واگذار یا موردبی توجهی واقع شد نمونه آن همین گاز و سد گولک بود سدی که در سفر اول دولت احمدی نژاد با اینکه مطالعات آن انجام نشده بود از طریق فتاح وزیر وقت نیرو مجوز آن گرفته شد اما تا سال گذشته هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته بود.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل یادآور شد: اینکه عبور تعدادی تریلی حامل سیمان موجب تخریب جاده شده است حرفی بسیار پسندیده است اما بسیاری از اتفاقات مهم مثل گاز رسانی و تعریض جاده از دل همین کارخانه سیمان ظهور کرد و موجب شده تا کارخانه سیمان مکلف شود تا ۱۱ هزار تن سیمان مجانی در اختیار این جاده قرار دهد و همچنین ۲۲ کیلومتر جاده جدید تا لاریخانی را احداث نماید ضمن آنکه ترمیم جاده هم با قولی که خاوری مدیر کل راه و شهرسازی داده است تا دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

اما بسیاری از بدخواهان راضی هستند که حتی کارخانه سیمان از اینجا برود اما ما از این نعمت، نعمت دیگری را برای مردم فراهم خواهیم کرد.

ندیمی ادامه داد: هیچ سیاهکلی، دیلمانی، لاهیجانی و رودبنه ای به اندازه یک صدم و یا یک هزارم من در طول تاریخ برای این دو شهرستان اثرگذاری نبوده است.

البته این ادعا را از سر شکر می گویم نه از سر خودشیفتگی

ضمن آنکه در بین راه کسانی ممکن است باشند که برای کارهای پیگیری شده از سوی من ،تنهازحمت قیچی زدن کشیده باشند.

اما خدا طوری مدیریت کرد که این ها را من تمام کنم و تمام خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل مهاجرت معکوس در این بخش فراهم نمودن زیرساخت ها است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …

One comment

  1. از اطلاع رسانی به موقع و پیگیریهای مدیر مسئول همای گیلان جناب آقای علیپور در جهت اخبارهای مربوط به نماینده محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم .
    آقای علیپور عزیز
    متشکر از ادبیات زیبا و جملات شیوای شما
    موفق و پیروز و سربلند باشی