چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی: فانی شناسنامه آموزش و پرورش در تاریخ معاصر است.

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل ضمن تشکر از دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به جهت پذیرش حضور در جمع فرهنگیان گفت: دکتر فانی شناسنامه ایران در تاریخ معاصر است و کسی است که تمام عمرش رابه معلمی و مدیریتهای آموزشی و ستادی آموزش و پرورش مصروف نموده است.

 

ندیمی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: آموزش و پرورش معدن سرمایه هاست که تحت عناوین مختلف در کشور خدمت می کند. لذا باید به اصل سرمایه انسانی توجه ویژه شود.

وی افزود: واقعیت های دیگری نیز وجود دارد از جمله ارتباط آموزش و پرورش با بازارکار، اقتصاد مقاومتی و غیره… اما متأسفانه ما همچنان در ارتباط این عناوین نیاز به تلاش بیشتر داریم تا خروجی آموزش و پرورش فقط دانشگاه نباشد بلکه در  همه جوامع نقش آفرینی کند که این هنوز جای کار بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل اذعان داشت:

دومین نکته اینست که فضای پرورش ما نیاز به تقویت بیشتری دارد.

زیرا در شرایط شبیخون فرهنگی، ماهواره و اینترنت به نظر می رسد که بیشتر از گذشته نیاز به پرورش داریم.

ندیمی تصریح کرد: بی شک یکی از دغدغه های مهم فرهنگیان مسئله معیشت و عدم همسانی بین دخل و خرج است لذا این مسئله باید جز اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد و ما حاضریم در تولید برنامه ها کمک حال دولت باشیم.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات دیگر ما در آموزش و پرورش اینست  که هنوز تفکر ما سنتی است، این رویکرد باید عوض شود.

نایت رئیس اول کمیسیون اقتصاد خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه ما در استانی زندگی می کنیم که از لحاظ فرهنگی و سواد در همه تاریخ جز استانهای اول کشور به حساب می آییم اما با کمبودهایی مواجه هستیم که امروز مدیرکل ما نمی تواند پاسخگوی مشکلات فرهنگیان باشد به طوریکه یک بازنشسته در مسافرت جهت اسکان باید چندین مسئول را ببیند.

ندیمی اضافه نمود: حداقل انتظار داریم از مدیران گیلانی در سطوح مدیریت وزارتخانه ای استفاده شود و حداقل  مدیریت وزارتخانه به این استان اختصاص داده شود.

وی بیان داشت: حل مشکلات مربیان پیش دبستانی و پاسخگویی به نظام استخدامی از دیگر خواسته های ما می باشد.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکلبرگزاری کنگره برای دانش آموزان شهید، مربیان و آزادگان را خواستار شد.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …

۲ comments

  1. آقای نماینده شما که در حضور وزیر آموزش وپرورش به معلمانی که از راه دور آمده اندو جابرای نشستن ندارند توپ و تشر میروید که چی بشه

  2. آقای وزیر گفتند به معلمان میخواهند هویت بدهند اما نگفتند چگونه ؟ اصلا مگر انسان بی هویت موجودیت دارد بابا چه حرفا که نمی زنند مسولین ما