چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس: راه‌آهن رشت ـ ساری اجرایی شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بر تکمیل سریع‌تر راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا تاکید کرد و گفت: به دنبال اجرایی شدن راه‌آهن رشت ـ ساری ـ گرگان هستیم.

 

ایرج ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با رئیس جمهور اظهار کرد: مکاتبه به منظور دیدار با وزرا و رئیس جمهور از چند ماه گذشته توسط مجمع نمایندگان گیلان انجام شده بود و این امر فرصتی برای دسترسی بهمسئولان به منظور بیان مشکلات مردم است.

وی دیدار با رئیس جمهور را فرصتی برای تبادل اطلاعات عنوان کرد و افزود: دیدار با مسئولان می‌تواند در تصمیم‌سازی‌ها تاثیرگذار باشد و هم‌اندیشی ایجاد شود.

ندیمی، مذاکره و مکاتبه را در نتیجه‌بخش بودن موضوع‌ها حائز اهمیت خواند و بیان کرد: اگر مذاکره نتیجه‌بخش نباشد به مرافعه، تذکر، پرسش و استیضاح کشیده می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه فعالیت دولت جدید تازه آغاز شده است، تصریح کرد: بودجه سال ۹۳ در مجلس در حال بررسی است و حداقل باید چهار سال با این دولت همکاری داشته باشیم.

وی به تأکید رئیس جمهور مبنی بر پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان زبان گویای مردم هستند و مشکلات را بیان می‌کنند.

ندیمی، گیلان را استانی کشاورزی خواند و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از جامعه بزرگ گیلان روستایی هستند و شهرها نیز با روستاها سروکار دارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، پرداخت نکردن تسهیلات توسط بانک‌ها را از مشکلات کشاورزان دانست و خاطرنشان کرد: بانک‌ها به دلیل بدهی کشاورزان از پرداخت تسهیلات دوباره به کشاورزان خودداری می‌کنند.

وی، خرید تضمینی محصولات کشاورزی را از جمله خواسته‌های کشاورزان ذکر کرد و افزود: آب از موضوع‌های مهم در بخش کشاورزی است و تکمیل سدهای در حال احداث اهمیت دارد.

ندیمی با تأکید بر ساماندهی و احیای چای و ابریشم، خاطرنشان کرد: کشاورزی و تجارت باید در کنار همدیگر دیده شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، خواستار توجه به مناطق آزاد و ویژه در گیلان شد و بیان کرد: اجازه توسعه منطقه آزاد انزلی باید داده شود تا سرمایه‌گذار فرصت سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

وی، بررسی سایت نفتی سردار جنگل دریای خزر، زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌آهن را از دیگر موضوع‌های مطرح شده در دیدار با رئیس جمهور عنوان کرد.

ندیمی، تکمیل سریع‌تر راه‌آهن قزوین ـ رشت ـ انزلی ـ آستارا را از خواسته‌های مجمع نمایندگان گیلان از رئیس جمهور خواند و تصریح کرد: به دنبال اجرایی شدن راه‌آهن رشت ـ ساری و رشت ـ ساری ـ گرگان هستیم.

* تقدیم ۵۰ نامه به رئیس جمهور

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از تقدیم ۵۰ نامه به رئیس جمهور خبر داد و یادآور شد: ۱۲ نماینده حاضر در جلسه مطالب خود را به رئیس جمهور اعلام کردند.

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …

One comment

  1. در همین جا جا دارد از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل و رودبنه و دیلمان کمال تشکر و قدر دانی را بنمایم
    دست مریضاد
    خسته نباشی