چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با هشتمین روز ازا ایام الله دهه فجر صورت گرفت: افتتاح ایستگاه هواشناسی شهرستان ماسال

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ایستگاه هواشناسی(اقلیم شناسی خودکار)شهرستان ماسال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با حضور مهندس دادرس مدیرکل هواشناسی استان، مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه، سرهنگ رضا دوست فرمانده سپاه ناحیه، سرگرو مظلومی جانشین انتظامی، مهندس مقدمی معاون فرماندار ، کارشناسان هواشناسی استان و مدیران دستگاههای اجرایی در خیابان ساحلی ماسال به بهره برداری رسید.

مدیر کل هواشناسی در این افتتاحیه که با پیگیری های مجدانه مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال در کمتر از ۳ماه به بهره برداری رسید بیان کرد: این ایستگاه قابلیت پیش بینی هوا و اندازه گیری با ۵ سنسور اعم از سمت باد، سرعت باد،میزان بارندگی، میزان دما و رطوبت دما را دارد که قابل ارتقاء می باشد.
مهندس دادرس گفت: این دستگاه به صورت آنلاین به سازمان هواشناسی کشور و استان وصل می باشد که برای توسعه شهرستان و پروژه های عمرانی استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: حسن بزرگ این ایستگاه آنلاین بودن آن است که با ورود به سایت هواشناسی اطلاعات ۱۰ دقیقه اخیر را میتوان استخراج کرد که این امر در بانک اطلاعاتی هواشناسی کشور نیز در لحظه ثبت خواهد شد.
وی اظهار‌کرد اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …