چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با هفته دفاع مقدس نشست ویژه کتابخوان با محوریت دفاع مقدس در کتابخانه باقر العوم رضوانشهر برگزار شد

اختصاصی همای گیلان:در این نشست که جمعی از اعضا فعال کتابخوان، خواهران عضو پایگاههای بسیج و مدیران ادارات حضور داشتند سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی جزء وظایف ماست .


وی اظهارداشت: ما موظف هستیم با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ضمن محافظت از دستاوردهای انقلاب ، از خون شهدا نیز پاسداری کنیم.
در ادامه ملیحه پورخدایار رییس اداره کتابخانه های عمومی رضوانشهر نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین گفت: به همین مناسبت در کنار نشست کتابخوان دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی در کتابخانه شهرستان برگزار شد ، همچنین در این مراسم از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در هشتمین جشنواره رضوی بخش نقاشی و پویش با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی رضوانشهر در پایان از تلاش‌های امام جمعه، شهردار، سپاه ناحیه و اداراتی که در تهیه جوایز این نشست همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد./با کانال همای خبر همراه باشید

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …