چاپ مطلب چاپ مطلب

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر؛ بهره برداری از پروژه های عمران شهری پره سر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال

همزمان با ایام ا.. دهه فجر، پروژه های عمران شهری شهرداری پره سر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


اختصاصی همای خبر/با حضور سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر ، حجت الاسلام والمسلمین یگانه امام جمعه پره سر، دکتر پژمان اکبری شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرستانی، معاونین فرمانداری ، پروژه های عمرانی شهرداری مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در آیین بهره برداری از این طرح با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر بر تلاش بیش از پیش در راستای خدمات رسانی به مردم ، توسعه و عمران شهری تاکید کرد.
شهردار پره سر نیز در حاشیه مراسم ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، در خصوص پروژه های شهرداری تصریح کرد:

این پروژه ها شامل پروژه روکش آسفالت سطح شهر، دفع آب های سطحی و اجرای پروژه سنگ فرش و… می باشد.
دکتر پژمان اکبری با بیان اینکه ۳ میلیارد تومان برای اسفالت پیش بینی شده بود،اظهار داشت: با پشتوانه شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتیم این بودجه را به ۸ میلیارد تومان تغییر دهیم .
شهردار پره سر افزود: برای اسفالت ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ۲ میلیارد تومان قیر رایگان جذب اعتبار کردیم.
دکتر اکبری به دیگر پروژه های شهرداری اشاره کرد و گفت: پروژه دفع ابهای سطحی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان، سنگ فرش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شهردار پره سر استمرار پروژه های شهرداری را جزیی از تکالیف قانونی بر شمرد و افزود: پروژه هایی همچون اسفالت، دفع ابهای سطحی، سنگ فرش و غیره همچنان برای شهر ادامه خواهد داشت تا پویایی و زنده بودن شهر برای مردم قابل لمس باشد.

خبرنگار :عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …