چاپ مطلب چاپ مطلب

هواداران کویش را چو جان خویشتن دانم…/محمود سلمانی

اختصاصی همای گیلان: از یکی از سرداران عزیز و خوشنام، نقلی شد که گمانم اشتباه یا شیطنت رسانه ای دشمن باشد.
“اگر عربستان دیوانگی کند تمام شهرهای آن جز مکه و مدینه را سالم نمی گذاریم”
نخست در باب جنگ با حجاز عرض شود،بعیدست حاکمان بیخرد حجاز پس ازسالها جنگ زرگری_که خود دانند سردار هارت و پورتند و پهلوان پنبه_ دیوانگی کنند و روی دیوار ما خط بکشند.
دانند چنانند که با وجود یک لشکر مشاور نظامی آمریکا نیز توان کوچک ترین عربده کشی در برابر ایران عظیم و عزیز را ندارند.
قبلاً گفته ام به زعم بنده این واقعه رخ نخواهد داد مگر در زمانی که اسرائیل تحت خطر نابودی گیرد و بخواهند چندکی مرگ محتومش را تاخیر بیندازند لذا در قربانی دادن _داعش نیز چنین بود_تردید نمی کنند که “مهره سوزانی” از روش های رایج و معمول شان بوده، هست و خواهدبود .
سناریوی دوم زمانی است که آمریکا قصد رودررویی نظامی مستقیم کند و آن وقت امرای یهودی زاده عربستان، اطاعت امر کرده و اتمام عمر خود را امضا کنند.
سناریوی سوم قصد خودکشی ملک سلمان و رهایی از این همه نکبت است که خیلی قابل سرزنش هم نیست!
دستگاه رسانه ای گسترده ی دشمن دایم تلاش کرده با ایجاد ترس کاذب از ایران در ذهن هم کیشان عرب زبان درسایه ی خیانت های برخی امرای وهابی _صهیونیست ارابه ی عفن وسرطانی تفرقه را بر بستر ذهن های کم آگاه براند.
لذا برخی گفتمان های زاویه دار با امت واحده درزبان دوستان انقلاب باید اصلاح شود.
انقلاب ما انقلابی اسلامی و انقلاب ارزش ها است.
در اسلام صدمه زدن به بی گناهان حرام و موجب ضمان است.
هیچ جای تاریخ انقلاب اسلامی چنین نکرده ایم. حتی برای تعقیب قاچاقچیان و خلافکاران حقیر داخلی هم چنین که داستان دستگیری هنرمندانه ی عبدالمالک ریگی گواه است.
ما در جنگ سخت هشت ساله به مردم عراق آسیب نرساندیم، حمله های هوایی به مناطق نظامی و زبرساخت هایش با هشدار قبلی صورت می گرفت و ورود نیروی زمینی ما به خاک مسکونی عراق به فرمان حضرت امام(ره)ممنوع بود.
از دلایل لغو عملیات رمضان نیز امکان آسیب مردم عادی به ویژه با امکان کینه کشی صدام ملعون عنوان شده که برای لقای سربازان اسلام صف کشیده و دیگ های نذرشان برپا بود؛ چنانچه حلبچه ی مظلوم این طعم تلخ را چشید..
اگر ایران و حزب الله اراده ی نابودی داعش را بدون این ملاحظات داشت، نهایتا در سه یاچهار ماه کارش را تمام می کرد واین همه شهید، قربانی حفظ حریم بی گناهان نمی کرد.
چند روزی از نشر نامه ی پوزش و حلالیت سردار دشمن شکن اسلام _قاسم سلیمانی_ نگذشته که از صاحب خانه ای که در آن عملیات آزادی آخرین شهر در بند را راهبری کرد طلب حلالیت نموده است!
داستان ما و خانه ی خدا و عتبات مظلوم مدینه و مهد نبوت همه عشق است و دلدادگی.
شاید داستان رفتار مختار با غاصبین کعبه _گرچه در سریال ارایه شده تحریفات تاریخی و نقایصی بود که قلب مان را خون کرد_ نمایه ای لطیف از نگاه مابه خانه ی خدا و ساکنین آن خاک مطهر باشد.
گرچه دستانی پلید خانه ی وحی را غصب و ثروت های فراوان امت اسلام را تصاحب و تاراج و کرورکرور خرج نابودی اسلام عزیز می نماید.
اگر عربستان با ما جنگی آغاز کند اول از بضاعت اختلافاتشان و مردم تحت ستم شان استفاده می کنیم تا خودشان آل یهود را از بین ببرند و سپس با حکام آنها در خواهیم افتاد و نه شهرها و مردمان، که۴۰درصد مردم این کشورشیعه اندو به محض اتفاق ملحق به یمانی ها خواهند شد واین نیروی عظیم به علاوه ی سایر اقشار ستم دیده ی حجاز، بیش از نیمی از کار را پیش خواهد برد.
هنر انقلاب رجز خوانی نیست و الا امریکا بخاطر توان تکنولوژیک نظامی اش خیلی سخت تر و تحقیر آمیز تراز این ها را می تواند بگوید.
خدا نکند بین امت اسلام جنگ دیگری دربگیرد..برادر کشی بس است آنهم تا اسراییل هست به این بی ریختی!
برخلاف تصور۸۰درصد مردم حجاز فقیرند، اگربرویم برای آبادی آن میرویم نه خرابی.
بیداری اسلامی درحال بهار شدن بودکه طاعونی به نام داعش کار را سخت کرد.
هنوز هم دیر نیست و شوک وارده ازاین رخداد تلخ نباید ازراه روشن رفته بازمان دارد.
کنون که دیو شکسته، زمان سرمایه گذاری فکری ما روی ملل تحت ستم است و باید براین بیداری بهار آفرین(من بهاری وکلا حزبی نیستم و”انگ”زاسیون ممنوع!)حساب باز کرده و قلوب رابیدار و از بردگی صهیونیست وشکست بیزار کردو همانگونه که رهبر فرمود، بصیرت افزایی.
سخن بسیار وباتوجه به فرض خطای نقل و صالح بودن گوینده ی عزیزکه البته ابهت اسلام از ایشان عزیزتر است و وی برای این مهم جان به قربانگاه سپرده است، بیش گفتن جایز نیست واما هوش داریم و بیدارباشیم و که به زعم دشمن زمان یگانگی امت است و نه بیگانگی.
هنرامام(ره)و انقلاب تسخیر قلوب است و قدرت نرم انقلاب،بیش از نیروی توانمند و لایق ودشمن کوب و قابل ستایش نظامی ایران اسلامی که هرروز بی خرابی وخونریزی مرزهای عقیدتی مارازیبا واعجاز گون وبه پیشواز انقلاب بزرگ مهدوی توسعه می بخشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …

۲ comments

  1. سلام بسیار سنجیده و نقد بی طرفانه و با رعایت احترامی بود کاش همه یاد بگیرن مسایل مملکت دلسوزی می خواهد نه دعوای جناحی

  2. خدا کنه همه اینجوری از هم.نقد کنم خفه شدیم از اینهمه دشمنی