چاپ مطلب چاپ مطلب

پرداخت مطالبات باقی مانده چایکاران شمال کشور تا پایان امسال

مطالبات باقی مانده برگ سبز چای تا پایان امسال به چایکاران شمال کشور پرداخت می‌شود.

همای گیلان: محمدولی روزبهان، رئیس سازمان چای کشور گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال از مطالبات چایکاران شمال کشور در نوبت پرداخت قرار گرفته و در تلاشیم این مقدار از معوقات که حدود ۱۸ درصد بهای برگ سبز چای است تا قبل از فرا رسیدن ماه اسفند به حساب چایکاران واریز شود.

وی افزود: امسال حدود ۱۰۸ هزار تن برگ سبز چای از کشاورزان استان‌های گیلان و مازندران به ارزش ریالی ۲۰۳ میلیارد تومان خریداری شده است.

رئیس سازمان چای کشور اعلام کرد: امسال و از زمان شروع پرداخت بهای برگ سبز چای به کشاورزان شمالی حدود ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

محمدولی روزبهان با اشاره به اینکه پرداخت بهای برگ سبز چای به ۲ قسمت تقسیم می‌شود، افزود: ۶۰ درصد بهای برگ سبز چای به عهده دولت بوده و ۴۰ درصد نیز به عهده مدیران کارخانجات چایسازی است که باید نسبت به پرداخت آن به کشاورزان چایکار اقدام کنند./باشگاه خبرنگاران

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …

One comment

  1. واقعا آقای روزبهان با چه رویی این حرفو به مردم میزنین ؟!!!خجالت آوره وقتی چایکار بدبختی به نون شبش محتاجه محصول و دسترنج خودش رو داده به کارخانه دار پوپولیسم و به امید شمای بنگاهدار نشسته جالبه که خیلی با افتخار میگین پولی که حق اونه رو‌ نمی تونی از کارخانه دار بگیری کارخانه داری که بیشتر از هشتاد درصد چای خودش رو فروخته و بلیط آنتالیا رو برای سه ماه آینده رزو کزده.
    تا کی باید چایکار چوب بی خاصیتی شما و امثال شمارو بخورن ؟!!اصلا سازمان چای به چه درد چایکار و مردم میخوره اینکه هرسال بیاد آمار بده فقط چقدر چای برداشت کردن ؟!!!اینکارو یه آمارگیر هم میتونه .سازمان چای با این همه آدمهای عریض و‌طویل اصلا حضورش واسه چیه ؟!!!