چاپ مطلب چاپ مطلب

پس از پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز؛ پاداش نقدی استاندار گیلان برای تیم سپیدرود رشت

سرپرست تیم سپیدرود رشت گفت: به دنبال کسب پیروزی برابر تیم تراکتورسازی تبریز، از سوی استاندار گیلان پاداش نقدی به بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت اهدا خواهد شد.

همای گیلان، علی بهارمست عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به پیروزی ارزشمند سپیدرود رشت در دیدار مهم امروز برابر تیم مدعی و رده دومی تراکتورسازی تبریز و شرایط خاص تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال، پاداش نقدی به بازیکنان و کادر فنی تیم از جانب مصطفی سالاری استاندار محبوب و ورزش دوست گیلان اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه شرایط تیم فوتبال سپیدرود رشت از ابتدای لیگ برتر مطلوب نبوده ، اما با توجه به تاثیرات اجتماعی موفقیت و بقای این تیم پرطرفدار و ریشه دار شمال کشور، استاندار و سایر مسئولان استان و شهر رشت تمهیدات خوبی را برای خروج تیم از وضعیت فعلی و کسب نتایج بهتر در ادامه لیگ برتر اندیشیده اند که تامین اعتبار و پرداخت هزینه های جاری تیم و پرداخت درصدی از قراردادهای بازیکنان، بخشی از این اقدامات است.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی عصر امروز مقابل تراکتورسازی تبریز که از مسابقات هفته بیست و پنحم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، توانست با نتیجه سه بر یک، میهمان تبریزی خود را با شکست بدرقه کند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …