چاپ مطلب چاپ مطلب

*چرا مسئولین به داد ما نمیرسند!!!!*ساخت کارخانه بدون مجوز درمنطقه لات محله کومله

اختصاصی همای خبر/یکی از مخاطبین طی پیامی که حاوی عکس هایی از ساخت یک کارخانه شن وماسه بود، ادعا کرداین کارخانه ی در حال ساخت فاقد مجوز می باشد.
وی افزود: اخیرا در منطقه ی لات محله کومله مشاهده گردیده است که فردی بدون اخذ مجوز لازم و در زمینی باغی اقدام به ساخت کارخانه بتن آماده و شن و ماسه نموده است . این فرد ، باغ را تبدیل به کارخانه کرده تا در فروش آن به درآمد میلیاردی برسد. (بدون اخذ هیچگونه مجوزی) حال چرا ما مردم ضعیف دیار لات محله و اطراف کومله می بایست تاوان ندانم کاری های برخی مسئولین را بدهیم؟؟!!!!! با توجه به اینکه در آن منطقه ، کارخانه شن و ماسه، آسفالت و بتن آماده دیگری وجود دارد و جاده های منتهی به آن ، دیگر توان تردد ماشین آلات سنگین شرکت دیگری را ندارد و با وجود مراجعه به ارگانها و ادارات مختلف و طرح موضوع ، راه به جایی نبرده ایم . لذا استدعا داریم در این خصوص مسئولین مرتبط دستور نهایی را اتخاذ و سپس اجرا نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …