چاپ مطلب چاپ مطلب

کتاب “چکیده تاریخ ایران از باستان تا پایان دوره قاجار” اثرعلی غلامرضائی به بازار آمد

اختصاصی همای گیلان، کتاب چکیده تاریخ ایران از باستان تا پایان دوره قاجاربه بازار آمد: هر قوم و ملتی که تاریخ اسلاف و نیاکان خویش و سبب ترقّی و تنزّل آن‌ها را نداند، مانند طفلی است که پدر خود را نشناسد و هر قوم که تاریخ اسلاف خود را در دست نداشته باشد، ممکن است به یک حادثه جزیی – چون اسناد و قباله‌های قومیّت و ملیّت آن در دست نیست- محو ونابودگردد.

آشنایی با تاریخ کشورمان مقدمه ای لازم برای درک خلقیات مردم و شناخت زمینه های تحولات کنونی و سیر آن در آینده می باشد. نویسنده ی این کتاب با نگاهی از فراز تاریخ ایران، نکات برجسته ی تحولات سیاسی ۲۵ قرن منتهی به زمان حال را با دقت درخور تحسینی به اجمال مرور کرده و کتابی فراهم آورده که برای نوجوانان و جوانان مشتاق مطالعه ی تاریخ میهن و بزرگترهای تاکنون غافل از تاریخ کشورمان بسیار سودمند است.

درکتاب چکیده تاریخ ایران از باستان تا پایان دوره قاجار، شما می توا نید با پیدایش هر سلسله در یک فصل مجزا آشنا شوید و از همه ی پادشاهان و حکمرانهایی که در سرنوشت ایران تاثیر گذاشتند اطلاعات جامعی داشته باشید. جای جای کتاب آکنده از مطالبی پرشور و حماسی است. 

کتاب “چکیده تاریخ ایران از باستان تا پایان دوره قاجار” اثرعلی غلامرضائی در ۳۳۰ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان توسط انتشارات دافوس چاپ شدو در دسترس علاقه‌مندان تاریخ ایران زمین قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …

۴ comments

  1. مثل همیشه عالی

  2. درود بی پایان استاد عزیزم
    باز هم تلاش شما برای بیان تاریخ شکوهمند ایران زمین ستودنی است باشد که همچون همیشه راهی باشد روشن به سوی شناخت بهتر و بیشتر تاریخ این مرز و بوم .

  3. سلام
    مبارک باشد
    سپاس از زحمات حضرتعالی

  4. بسیار ممنون از معرفی کتاب