چاپ مطلب چاپ مطلب

گواهینامه استانداردهای شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد

گواهینامه استانداردهای شرکت گاز استان گیلان با موفقیت تمدید شد

مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه استانداردهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱،۱۰۰۱۵ و ۵۰۰۰۱ شرکت گاز استان گیلان برگزار و استانداردهای مذکور برای یک دوره دیگر تمدید شد.

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، در مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه استانداردها، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ممیزان به جهت نگاه حرفه ای به بخش های مختلف شرکت گاز تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به روند ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت گاز، اظهار کرد: گاز گیلان در زمینه های ارائه خدمات کیفی و کمی، روند رو به رشدی داشته و امیدواریم با تقویت نقاط قابل بهبود، در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب رضایتمندی مشترکین گام های بلندتری برداریم.

همچنین در این نشست، علی بهنام سرممیز تیم ممیزی استانداردها از شرکت بیکران راهکار سعادت (BRS)، ضمن تقدیر از میزبانی شرکت گاز گیلان، اظهار کرد: با وجود مسیر های صعب العبور و کوهستانی در گیلان، خدمات رسانی در این استان به صورت کامل در حال اجراست و امیدوارم سطح کمی و کیفی خدمات این شرکت به مردم و ذینفعان روز به روز بهتر شود.

در این مراسم هر یک از ممیزان گزارش بازخورد ممیزی در بخشها و ادارات گاز شهرستانها را ارائه کرده و پررنگ ترین وظیفه تیم ممیزی را شناسایی نقاط بهبود سازمان دانستند.

در بخشی دیگر ممیزان، مهم ترین مزیت رقابتی گاز گیلان را وجود منابع انسانی توانمند و با تجربه در کلیه حوزه ها عنوان کردند

 

 

 

 

 

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان یک فرصت ارزنده برای لنگرود است/

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان …