چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سیاهکل معرفی شد

DSCN2769

اختصاصی همای گیلان :در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات با حضور قشلاقی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان رئیس اداره تعزیرات شهرستان سیاهکل معرفی شد در این جلسه ابتدا فرماندار سیاهکل ضمن تشکرازسید حمزه حسینی رئیس اداره تعزیرات حکومتی لاهیجان که همزمان به امورات تعزیرات حقوقی سیاهکل نیز رسیدگی می کرد افزود : با توجه به اینکه اداره تعزیرات حکومتی یکی از ادارات حساس می باشد ضرورت مستقل بودن آن در شهرستان احساس می شد که با پیگیری های لازم این امر مخقق شد.

حسنعلی حاجتی با بیان اینکه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیاز به برنامه ریزی، همدلی و تعامل می باشد اظهار داشت: به دستگاههای اجرایی بایدبا تمام توان در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان  طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به ضرورت راه اندازی تعزیرات حقوقی، نیاز به اخذ مجور بود که طی یک پروسه خاص اداری انجام  گردید و الحمداله با همکاری فرماندار و نماینده شهرستان  امروز شاهد معرفی رئیس این اداره هستیم.

 قشلاقی افزود:جادارداز تعامل همه مدیران شهرستان بخصوص فرماندارعزیزتقدیر و تشکر نمایم

وی تصریح کرد:. تعزیرات حکومتی در برخورد با مختلفان جهت ایجاد امنیت اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 قشلاقی در پایان رمضان  اکبری را به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سیاهکل معرفی نمود و گفت: اکبری از روسای فعال ما در آستانه اشرفیه  بود که امید واریم با توجه به تجربه کاری ایشان  رسیدگی به تخلفات احتمالی در سیاهکل پررنگ تر از قبل باشد..

اکبری رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی نیز در ادامه  اظهار داشت: امیدوارم که در پست جدیدی که به اینجانب محول شده است جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان سیاهکل همت گماشته و از هیچ کوششی دریغ نورزم و از همه ادارات مرتبط انتظار همکاری و تعامل را دارم.

 DSCN2738 DSCN2740 DSCN2741 DSCN2743 DSCN2744 DSCN2746 DSCN2762 DSCN2763 DSCN2764

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …