چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار چابکسر در مراسم تقدیر از برگزیدگان خوشنویسی: نبود امکانات و فضاهای فرهنگی موجب ناشناخته شدن استعدادهای نهفته این بخش شده است

 

همای گیلان، بخشدار چابکسر در مراسم تقدیر از برگزیدگان خوشنویسی چابکسر، گفت: بخش چابکسر، سرشار از استعدادهای جوان و پویا است اما نبود امکانات و فضاهای فرهنگی موجب ناشناخته شدن استعدادهای نهفته این بخش شده است.
انوشیروان مباشرامینی با اشاره به استقبال علاقمندان از این مراسم چه در هنگام برگزاری مسابقه و چه امروز که مراسم اختتامیه آن می باشد ، افزود: همانطور که می بینید در حال حاضر وضع مناسبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری در چابکسر وجود ندارد و نبود فرهنگسرا مهمترین عاملی است که وضعیت نامناسبی را در این زمینه ایجاد کرده است و ان شاالله با پیگیری و همکاری مسئولان محلی به ویژه شهردار محترم بتوانیم فضای مناسبی برای فرهنگ و هنر بخش فراهم نماییم.
وی ضمن تاکید بر این نکته که اهمیت دادن به امکانات فرهنگی و تفریحی جوانان موجب افزایش غرور اجتماعی و هدایت صحیح انرژی آنان می‌شود، ادامه داد: بخش چابکسر در میان بخش های استان از لحاظ امکانات فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد و انتظار ما این است که بر اساس شاخص ها در جهت تامین امکانات و فضاهای فرهنگی این بخش توجه ویژه ای شود.
مباشرامینی ضمن گلایه از بی توجهی برخی از مسئولان استانی و شهرستانی به بخش چابکسر گفت: بخش چابکسر به عنوان شرقی ترین نقطه استان گیلان از طرف بسیاری از مسئولان استانی و به ویژه شهرستانی نادیده گرفته شده است .
بخشدار چابکسر در خصوص برگزاری مسابقه خوشنویسی افزود: بسیار خرسندم توانستم به قولم مبنی بر برگزاری اولین مسابقه خوشنویسی در سطح شهرستان رودسر جامه ی عمل بپوشانم و حال که استقبال خوبی از برگزاری مسابقه خوشنویسی در چابکسر شد مصمم شده ام تا با همکاری انجمن خوشنویسان این مسابقه به صورت هر ساله و در سطح شهرستان و حتی استانی برگزار شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن گلایه از عدم حضور مسئولان حوزه فرهنگی شهرستان در این مراسم، از حضور مسئولان محلی در این مراسم تشکر کرد و گفت: اهالی فرهنگ با دیدار مسئولان هنردوست به پشتیبانی بیشتر از هنر امیدوار می‌شوند و با حمایت‌های آنها چراغ فرهنگ و ادب بیشتر افروخته می‌ماند.
گفتنی است در این مراسم که با حضور رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان رودسر، رئیس اداره نهاد کتابخانه های شهرستان رودسر و جمعی از مسئولین محلی چابکسر برگزار شد، نفرات برتر در رشته های مختلف معرفی شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …