چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری سومین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حمل و نقل استان¬های شمالی در لاهیجان

اختصاصی همای گیلان:سومین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حملو نقل استان¬های شمالی (گلستان، گیلان و مازندران) در لاهیجان برگزار شد.

DSCN0802شهردارلاهیجان:استفاده مردم ازحمل ونقل عمومی هدف اصلی این همایش است
در این جلسه که با حضور مهندس قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان¬های حمل و نقل همگانی کشور، دکتر همدانی مدیر کل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، دکتر جعفرپور معاونت توسعه حمل و نقل ستاد سوخت کشور، نوری موزشی پژوهشکده سازمان شهرداریها ودهیاریها کشور، کحالی شهردار لاهیجان و اعضای شورای اسلامی شهر، علیزاده فرماندار این شهرستان و دوستدار مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهری لاهیجان برگزار شد، شهردار لاهیجان ضمن تبریک ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بابیان این مطلب که همه دوستان واقفند که اینجانب در زمان عصبانیت قادر به سخن گفتن نیستم گفت: هدف اصلی این همایش استفاده عموم از حمل و نقل عمومی می¬باشد. کحالی با بیان این مطلب که متأسفانه نتوانستیم مردم را به سوی استفاده از حمل و نقل عمومی سوق دهیم گفت: امیدوارم با تشکیل این جلسات و تجهیز ناوگان عمومی بتوانیم به این هدف دست یابیم.
در ادامه فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار داشت: لاهیجان شهرستانی است که بعد از مرکز استان همچون نگینی می¬درخشد و بعنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام شناخته شده است و لاهیجان تنها شهری است که دارای مسافر کاشانه با ضوابط و مدیریت خاص می¬باشد که این زمینه را شهرداری فراهم نموده است.
علیزاده با بیان این مطلب که استان¬های شمالی بدلیل موقعیت جغرافیایی، فراهم کننده آرامش و صفا و صمیمیت برای توریست می¬باشند گفت: اکثر مسافرین با رضایت خاطر از سفر خود به این شهرستان یاد می¬کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه بسته سلامت در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد ما هر قدمی که برای حمل و نقل برداریم در خدمت سلامت جامعه برداشته¬ایم.
فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در حرم امام رضا (ع) نوید داد که تورم را یک رقمی نماید و امیدواریم در دولت تدبیر و امید به آرامش کامل دست پیدا کنیم. آنگاه رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان باتاکیدبراینکه اینجانب هم اکنون خیلی آرام هستم گفت :بنده نه سخنورم ونه قصدسخنرانی دارم .
ابراهیم مهربان ضمن تشکر از برگزاری این همایش در جمع مردم بی ادعای این سه استان گفت: هرچه برکت است در این استان¬های شمالی یافت می¬شود حتی نسیم خنک پایتخت هم نشأت گرفته از آب و هوای این استانهاست. وی ادامه داد: نمی-توانیم منکر مشکلات حمل و نقل شویم بنابراین عزیزانی که در این مهم خدمت می¬کنند نیازمند کمک¬های همه جانبه مسئولین هستند.
رئیس شورای شهر لاهیجان با تأکید بر اینکه نوسازی حمل و نقل یکی از مباحث مهم ما می¬باشد افزود: در گیلان این امکان وجود دارد تا از پتانسیل¬های منطقه آزاد استفاده نمائیم که این مهم نیازمند تشکیل جلسات و بهره¬مندی از نظرات کارشناسان خبره می¬باشد.
در ادامه این همایش مدیر عامل اتحادیه سازمان¬های حمل و نقل همگانی کشور اظهار داشت:
توسعه ناوگان عمومی از ده سال قبل آغاز شده است اما به اعتقاد اینجانب از حیث نرم¬افزاری و توجیهات صورت گرفته در لایه¬ها با مشکل مواجهیم البته شهرهای بزرگ از نظم و آهنگ بهتری برخوردارند اما این بحث در شهرهای کوچک موضوعی کم اهمیت تلقی می¬شود.
مهندس قیصر افزود: ما درصدد قانونمند کردن سازمان حمل و نقل عمومی هستیم اما در این راه به حمایت همه مردم نیازمندیم.
آنگاه معاون آمورشی پژوهشکده سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشورگفت: این سیاست مدیر عامل محترم مبنی بر برگزاری آموزش برگرفته از آیه قرآن کریم نهایی که نمی دانند برابرند؟
نوری خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی¬های مهم این همایش استفاده از بیانات دو تن از اساتید دانشگاه است که موجب راست آزمایی آنچه را که در جامعه اتفاق می¬افتد می گردد.
DSCN0854
DSCN0793

DSCN0796

DSCN0820

DSCN0818

DSCN0807

DSCN0834

DSCN0831

DSCN0826

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …