چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جنگ شادی توسط شهرداری لنگرود به مناسبت روز کارگر

           

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن هفته شورا، میلاد امام محمد باقر(ع) و نامگذاری این روز به نام کارگر، جشن باشکوهی با حضور نماینده مردم شهرستان لنگرود، امام جمعه، فرماندار ، شهردار، اعضای شورای شهر  وبا حضور کارگران شهرداری برگزار گردید..download (1)

در این مراسم شهردار لنگرود در ابتدا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب ماه مغفرت و آمرزش و همچنین تبریک روز شورا به تمام اعضای شورای شهر و همچنین روز کارگر به تمام کارگران پرتلاش و زحمتکش گفت : مهم نیست ما در چه پست و مقامی مشغول به کاریم ، مهم ان است که با  چه شخصیتی زندگی می کنیم.

انصاری شهردار لنگرود اظهار داشت : شخصیت انسان به ایمان اوست و ایمان وی عمل صالح اوست. انسان متعال انسانی است  که با دو بال ایمان و عمل صالح  به سوی رستگاری پرواز می کند.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای شهر گفت : روز شورا را به تک تک اعضا شورا تبریک می گویم. اعضایی که با انتخاب مردم ،بار تکلیف مدیریت شهری بر دوش شما نهاده شده است تا با تصمیمات مقتضی  نیاز های شهر خود را برطرف نمایید.

شهردار لنگرود خطاب به کارگران گفت : کار شما مقدس است. ارزش کار شما آنقدر بالاست که ارزشمندتر از خدمت شمانیست. من دستان شما را می بوسم چون شماها شرافتمندانه زندگی می کنید و شرافتمندانه خدمت می کنید.

در این جشن لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود نیز ضمن تبریک این ایام به اعضای شورای شهر و همچنین کارگران گفت : امروزه مدیریت شهری یکی از سخترین کارهاست. خوشبختانه اعضای شورای دوره چهارم شورای شهر از افرادی کاردان تشکیل شده است که یقینا در راه مدیریت شهر لنگرود موفق خواهند بود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود گفت : انتظار من از شهردار و اعظای شورای شهر این است تا با همکاری و تعامل بیشتر باعث یک تحول اساسی در شهر شوند و مطمئن باشند که در این راستا حمایت فرماندار، امام جمعه و من را خواهند داشت.

وی گفت : استعدادی که از لحاظ شهرسازی در لنگرود وجود دارد در کمترین شهری وجود دارد که امیدواریم با درایتی که در مدیران شهری وجود دارد در آینده شاهد تحولات اساسی در شهر باشیم.

لاهوتی در ادامه سخنانش نوید افتتاح سورتمه آبچالکی  تا ۲۰ روز آینده و همچنین شروع عملیات اجرایی تلکابین شهر را به مردم داد و گفت : امیدواریم بزودی شهر لنگرود  تبدیل به قطب اصلی  استان ما شود.

در این جشن حجت الاسلام و المسلمین صدیق امام جمعه شهرستان و جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود نیز روز شورا را به اعضای شورای شهر و روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک گفتند.

در این مراسم  هدایایی به اعضای شورای شهر لنگرود  توسط شهردار تقدیم شد.

همچنین به ۷ نفر از کارگران شهرداری نیز به رسم قدردانی هدایایی اعطا گردید.

لازم به ذکر است در این جشن باشکوه برنامه هایی همچون اجرای نمایش توسط گروه نمایشی میعاد؛ مسابقه هندوانه خوری ، اجرای موسیقی زنده ،مولودیه خوانی اجرا شد.

 

download (3) download (4)download (2)

 

 

About

Check Also

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی رشت

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به خبر عدم توجه به احداث درمانگاه شهرک صنعتی …