چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه بررسی همکاریهای پژوهشی شرکت گاز و دانشگاه گیلان برگزارشد

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – جلسه بررسی همکاریهای پژوهشی شرکت گاز و دانشگاه گیلان با حضور مدیران و رؤسای شرکت گاز و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این جلسه محمدرسول فلکیان، رئیس امور پژوهش شرکت گازهدف از برگزاری این جلسه را تعامل بیشتر با مراکز علمی و پژوهشی عنوان کرد.

دراین جلسه سپس بهروز مسعودی نیا، معاون مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز با بیان اهمیت تعامل بخش صنعت با دانشگاه گفت: با توجه به سیاست شرکت گاز درجهت توسعه پروژه های کیفی، ارتباط با دانشگاه و استفاده از روشهای علمی در جهت اجرای پروژه ها باعث افزایش کارایی و بهره وری در ارائه خدمات بهتر به مردم و مشترکین می شود.

دکتر متقی طلب، عضو هیأت علمی و مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه گیلان نیز از تلاشها و زحمات مدیریت و کارکنان شرکت گاز در جهت خدمات رسانی به مردم استان و توسعه گازرسانی در گیلان قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور اساتید مرتبط با موضوع گاز در جلسه، ابراز امیدواری کرد که نتایج این جلسه به تعریف پروژه های اجرایی در جهت بهبود فرایندهای عملیاتی تخصصی شرکت گاز منجر شود.

در ادامه این محورها و سرفصلهای عملیاتی شرکت گاز گیلان از جمله روشهای اندازه گیری جریان گاز، مانیتورینگ،IT، خوردگی و حفاظت از زنگ و HSE توسط رؤسای شرکت گاز برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ارائه شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …