چاپ مطلب چاپ مطلب

در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان صورت گرفت؛ برگزاری دوره آموزشی ارزیابی طرح های اقتصادی در بنادر با استفاده از نرم افزار های تخصصی

دوره آموزشی ارزیابی طرح های اقتصادی در بنادر با استفاده از نرم افزار های تخصصی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دوره آموزشی ارزیابی طرح های اقتصادی در بنادر با استفاده از نرم افزار تخصصی COMFAR  به مدت ۴ روز در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی آخرین متدهای بررسی مدل های مالی و اقتصادی طرح های سرمایه گذاری با حضور رئیس اداره امور اقتصادی و منطقه، کارشناسان خبره و متخصصین ارزیابی طرح های سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان مورد بازنگری قرار گرفت.

از اهداف برگزاری این دوره ارتقای سطح علمی و بازآموزی کارشناسان بیان شده است.

گفتنی است، نرم افزار COMFAR شاخص‌های مالی و اقتصادی پروژه‌ها را محاسبه، ارزیابی و تحلیل می‎‌کند و به کمک این نرم افزار مدیران می‌توانند تاثیر تغییرات هرکدام از پارامترهای ورودی سیستم بر فرآیندهای مالی طرح را تحلیل و بررسی کرده و در نهایت در مورد پذیرش یا عدم پذیرش پروژه تصمیم‌گیری کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …